Onko kellään lapset hoidossa, joka ei olekaan ihan naapurissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja OpelOnPop
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

OpelOnPop

Jäsen
17.07.2008
114
0
16
Minä tässä olen mietiskellyt, että menisin töihin jossain vaiheessa.
Meidän puolella kaupunkia ei vaan ole oikein päivähoitopaikkoja!
Kuulin että osoittavat paikkoja ihan toiselta puolelta.. :(

Mietinkin siis että mitä siitäki nyt sitten tulee jos hoitopaikka on meistä katottuna jossain hevonjeerassa? Aikaa menee ihan turhaan, puhumattamaan bensasta mikä ei ole tänä päivänä mitenkään halpaa.

Entäs olisitteko valmiit muuttamaan lähemmäs hoitopaikkaa? Olettaen siis että asuisitte vaikkapa vuokralla.

Saatanpa valittaa tyhjästä, onhan se hyvä että jostain hoitopaikan saa. Mutta ei naurata silti, ei.

En välttämättä hoitopaikan vuoksi, mutta jos katsoisin kauemmaksi niin jos hoitopaikka on sillä tavalla että samalla muuttaisin lähemmäksi kouluja niin ehkä, jos joku kiva asunto löytyisi ja ehkä jos alue olisi kiva joo ehkä jos...

Asuin, 7km oli matkaa ja hoitopaikasta kouluun oli n. 9.. tai en tiedä onko se nyt kaukana?
mut oli meillä toisella puolella kaupunkia.. päädyin tähän koska kun lapset menivät hoitoon asuin parin kilsan päässä. Olivat vielä 2 eri paikassa hoidossa.. ja keskustan kautta oli mentävä.

Meidän lapset on tällä hetkellä perhepäivähoidossa jonne meiltä kotoa on matkaa 10km. Eli minä vien lapset aamulla 6.15 hoitoon 10 km päähän ajan takas kodin ohi eteen päin vielä 13km. Ja iltapäivällä sama toiste perin. Eli ajan siis päivässä 66km joista pelkkiä hoitomatkoja on 40km. Koska emme saaneet hoitopaikkaa työmatkan varrelta tai edes samalta suunnalta vaan aivan "väärästä" suunnasta.
Että näin täällä maalla! Asumme aivan kunnan rajalla, ja tämä meidän päivähoitojärjestely johtuu ihan siitä että tämä naapurikunta (jolla itse olen vielä töissä) ei suostunut myymään meille (tai siis meidän kunnalle) hoitopaikkoja.
Arvatkaa vaan sapettaako näillä bensahinnoilla.

Yhteistyössä