Onko kellään kokemusta Wippii Work työnvälitysfirmasta?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "piia"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla kävi näiden kanssa hyvin. Sain aloittaa kukkakaupan myyjänä pari viikkoa hakemuksen lähettämisestä. Muuten on sujunut mukavasti, mutta soittelevat ja tarkistavat aina kuun vaihteessa työvuorojen toteutumisen.
 
hain avoimeen perintäneuvojan työpaikkaan maanantaina ja sovimme työhaastattelun samalle iltapäivälle. Haastattelu meni hyvin ja minulle soitettiin että minut halutaan kyseiseen yritykseen haastatteluun. Haastattelu oli keskiviikkona ja aloitin työt torstaina. Sain vakituisen työpaikan.

Itse olen tositosi tyytyväinen ja voin lämpimästi suositella Wippii workkia kaikille.:)
 
Hei! Mukava lukea positiivista palautetta. :)
Muillekkin halukkaille suosittelen tarkistamaan jatkuvasti päivittyvät avoimet työpaikkamme osoitteesta http://www.wippiiwork.fi
 

Yhteistyössä