Onko kellään kokemusta vaatteiden myynnistä second hand liikkeen kautta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiitos!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kiitos!

Vieras
Mietin lastenvaatteiden viemistä tällaiseen Pikku Kirppuun, mutta kaipaisin muiden kokemuksia tuosta myyntitili -systeemistä. Jotenkin kauhistuttaa, että jääkö niistä vaatteista mitään itselle jos itse saa vain jonkun 40% myynnistä... Toisaalta se olis ah niin ihanan helppoa verrattuna huutikseen tai kirppikseen. Saako sieltä kuitenkin jotain rahaa takaisinkin päin vai pitäisikö sittenkin vaan jaksaa myydä itse? Onko kellään käytännön kokemuksia?

Alkuperäinen kirjoittaja Voi pyhä yksinkertaisuus:
Mieti miten paljon saat käytetyistä vaatteista yleensä, ja sitten puolita se. Jos olet tyytyväinen siihen, niin laita ne sinne.

No kun juuri mietin, että saako siellä paremman hinnan kuin esim. kirppiksellä. Ainakin niillä on siellä korkeammmat hinnat.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minusta kyseinen liike on aika sekava siis lähinnä tavaroita siellä täällä sekasin, itse en kyllä sinne veisi

Mä olen siellä kerran käynyt ja musta se oli ihana paikka. Tuli tehtyä ostoksiakin, mietin vain että mun mielestä siellä oli osassa tavaroita aika korkea hinta. Että miten mahtaa tavara liikkua...

Alkuperäinen kirjoittaja vv:
ota vaikka kirppispöytä viikoksi ja todellisilla kirppishinnoilla myyt niin pääset helpoimmalla.

No siinäpä se kun en jaksa sitä showta niiden lappusten ja nuppineulojen kanssa. En jaksaisi hinnoitella ja sitten ravata joka päivä sitä pöytää siivoamassa ja sitten murehtia varastettua tavaraa, jne. Mä ajattelin nimenomaan että pääsisin helpoimmalla kun vain veisin kamat sinne myyntiin ja mikä ei niille kelpaa, joutaa sitten vaikka UFFin keräyslaatikkoon.

Yhteistyössä