Onko kellään kokemusta Uuttakotiin.fi- verkkokaupasta???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Etsiskelin internetin välityksellä yhtä tiettyä sisustusjuttua, jota ei mistään tuntunut löytyvän. Sitten tuli vastaan tämä Uuttakotiin.fi- verkkokauppa, johon siis ensi kertaa selaillessani tutustuin... Tosi ihania juttuja sieltä löytyikin, joten ajattelin sitten ottaa ja tilata sen halajamani esineen.

No, tilaus onnistui ja sain vastauksenkin vielä, että tilaus on tullut perille ja että seuraavaksi saan sähköpostilaskun. Minulle kerrottiin myös, että tilaamani tuote lähetetään minulle, kunhan sitä ensin heille tulee (sivustolla toimitusaika kuuluu olevan n. 2 viikkoa, joissakin tapauksissa hieman yli kaksi viikkoa, riippuen siitä miten nopeasti saavat tuotetta.) Tuote piti siis maksaa ennen toimitusta, ja minähän maksoin - mikä ei sinänsä ole yhtään kummallista, koska monessakin paikassa (tunnetummassakin) etukäteismaksu on yksi monista maksuvaihtoehdoista.

Maksu hoidettiin Suomen verkkomaksujen kautta, mikä on turvallinen maksutapa - ja tilitiedotkin firmalla ainakin oli ihan okei. Yli kahta viikkoakaan ei ole vielä tilauksestani kulunut, joten sinällään mitään aihetta mihinkään epäilyihin ei tosiaankaan ole.

Koska nyt kuitenkin olen epäluuloinen "Entä jos sittenkin?"- ihminen, pälkähti päähäni että entäpä jos tuotetta ei tulekaan ja olenkin nyt hassannut rahani kaivoon. Lueskelin, että ainakin joillakin tuntuu olevan ihan myönteisiä kokemuksia firmasta, mutta kuulisin niitä (tai muitakin kokemuksia yleensä) mielelläni lisääkin. Siispä onko kellään palstalaisella tästä ko. firmasta kokemusta ja miten asiat sujuivat? Tuliko tilattu tuote perille asianmukaisesti?

Tarkoitus ei tosiaankaan ole mustamaalata firmaa, mutta tosiaan ihan itseäni rauhoitellakseni haluaisin vielä varmistua siitä, ettei minunkaan kannata (toivottavasti) kuluttaa energiaani epäilyksiin, joita jokin sisäinen ääni jostain syystä minulle yrittää kertoa.

Minulle oli todella positiivinen kauppakokemus. Ensinnäkin maileihini vastattiin nopeasti ja minua palveli todella mukavan oloinen nainen. Toimitus tapahtui alle viikossa ja muutenkin minut pidettiin kokoajan ajan tasalla. Yrittäjän vaihdos lie tepsinyt, mutta ainakin multa saa suosituksensa :)

Mikä ei ole toiminut? Voisimme parantaa toimintaa jos on jotakin sellaista moitittavaa mihin voidaan vaikuttaa? Pelkkä "ei näköjään vieläkään toimi" ei oikein mitään kerro...

Soitin juuri ko. yritykseen saadakseni lisätietoja tuotteesta, josta olin kiinnostunut. Ensivaikutelma oli erittäin positiivinen, sen perusteella palaan uudelleen ostoksille. Nyt vain odottelen ensimmäisen tilaukseni saapumista.

Tilasin pöidän ja tuolit. Seuraavana päivänä tuli ilmoitus, että on lähetetty ja seuraavana kuljetusliike otti yhteyttä. Toistaiseksi erittäin tyytyväinen.

Yhteistyössä