P
pablo
Vieras
Moro! Olen 20vuotias mies ja haluaisin kysyä onko kenelläkään vastaavaa kokemusta tai jos olisi neuvoja antaa.. viikko sitten lauantaina olin tyttöystäväni kanssa yöllä ajelemassa ja minulle tuli jotenkin outo tunne. Tuntui kun kaikki olisi jotenkin epätodellista ja alkoi myös ahistaa tosi paljon, sitä kesti pari tuntia ja kotiin päästyä olo alkoi helpottua. Sunnuntaina oli taas normaali olo mutta, maanantai iltana tämä sama olo tuli takaisin, kaikki tuntui tosi epätodelliselta ja unelta ja muistini jotenkin alkoi pätkiä, sitä oloa on nyt kestänyt viikon ja olen ravannut lähes jokatoinen päivä lääkärissä ja olen saanut atarax nimistä lääkettä jota en ole ollenkaan syönyt kun toinen lääkäri määräsi tilalle propralia mikä ei myöskään auta. Lauantaina taas kävin sairaalassa jossa minulle määrättiin tenoxia, sitä en mieluusti syö kun tuntuu että menee pönttö sekaisin... kellään vaastaavia kokemuksia tai neuvoja mikä voisi auttaa? Kaikki vaan tuntuu tosi epätodelliselta ja unelta ja pelkään että tulen hulluksi...