Onko kellään kokemusta tuosta disney hattarakoneesta?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En tiedä, mutta en kyllä itse ostaisi. Hattaranteko on aika suttaavaa hommaa, kun sitä höytyvää tuppaa lentämään koneesta ulos. Lelukoneesta ei kyllä kokemusta.
 

Yhteistyössä