onko kellään kokemusta maanis-depressivisyydestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Amanda85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Amanda85

Jäsen
05.10.2006
618
0
16
Seinäjoki
kiitos :x :kieh: =) :flower: Nimittäin itse kai sairastan kyseistä tautia,en tiedä..pitää mennä lääkäriin koska yskän ja muun valvomisen takia(koiranpennun) en ole voinut töitä tehdä ja olen ihan masentunut töissä.kaiken lisäksi koiranpentu tuli taloon su niin tekemistä on kotona 24/7 ja sen takia töissäkin saatan alkaa itkemään jos joku määrää jotakin tai "vittuilee" että teetkö sitä ja tätä ja uudestaan ja paremmin.Olin siis päiväkodilla töissä/harjoittelussa niin ei haittaa vaikka nyt loparit otinkin koska tää sairaus niin vaivaa mua kun välillä käyn ylikierroksilla ja välillä aivan tunnelissa ja masentuneisuus,keskittymisvaikeudet,syöminen,nukkuminen tärkeetä ja haluun nukkua aina joku 10h yössä että jaksan tehä hommia ja näillä auktoriteeteillä ei oo mahollista.Joten otin siis virkavapaata tais sairaslomaa tai mitä vaan onkaan(enhän mä missään vakitöissä olekkaan)...mietin vaan et miten saan enää rahaa mistään kun en ollut kun 12.11 asti töissä eiliseen päivään ja sitä ennen olin kotihoidontuella.Että en sitten saa vissiin muuta kuin sairauspäivärahaa vai mitä lie??sen takia ukkokin on nyt niin masentunut kun en mennyt tänään töihin ja pelkää ettei hänen tulojensa perusteella saada ees sossusta jos en saa muualtakaan..mutta viittaavatkohan nämä oireet kyseiseen sairauteen...toki on muutakin mutten jaksa kaikkea kertoa,nytkään pysy silmät auki kun kirjoitan tätä :xmas: |O Kiitos jos joku ymmärtää ja saa selvää :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja mupeli:
Mulla on kokemusta mutta mulla kyllä meni toi teksti vähän ohi :whistle: Mä meen vetäsemään päikkärit ja yritän sitten uudestaan lukea tuon. (silmät ristissä täälläkin)

niin eikun noita oireita vain ajattelin?että onko se sitä hypomaanista vai mitä..?kun välillä saatan tehdä just jotain odottamatonta,ja tuo rahan käyttö on juurikin sitä ettei huomaa mihin se menee ja kaikki tuo,mieliala välillä katossa,usein alhaalla ja sitten märistään joka asiasta ja itsemurhaa ajatellut..no en kyllä oikeasti mutta kuitenkin.. :( siis välillä..ja äsken kun luin tuolta wikipediasta tuosta niin huomasin noita oireita olevan enemmänkin..siis juuri samoja..nyt en edes muista mitä olen sanomassa niin kai tämä keskittymishäiriökin kuuluu asiaan..ja tätähän mulla on ollut varmaan koko elämäni ajan mutta olen aina ajatellut että minä vain olen tällainen,että ihan normaalia se on.. :x :/ Joo,pakko mennä nukkumaan ja syödä jotain,en oo kerenny muuta kun soitteleen joka paikkaan,ja mietin itekkin kokoajan et mitä höpötän ihan mitäsattuu :/

Yhteistyössä