onko kellään kielilävistystä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Laikku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Laikku

Jäsen
14.07.2004
851
0
16
tuossahan se jo tulikin :)

*kuinka paljon sen ottaminen sattuu?
*minkälainen sen hoitokorun pitää olla, mietin vaan että jos ostas ite etukäteen semmosen..?
*onko nuo Bald Fellowsin korut "laadukkaita", et uskaltaisko niitä suuhunsa laittaa ilman seuraamuksia? (kuulin jostain putiikista et korut on vähän sitä ja tätä, jollekin oli tullu jotain oireita tms...)

Kiits!

Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:
Ei sattunu.

Mulla ei kyl mitään hoitokorua ollu, ihan tavallinen tappi vaan. Siinä vaan kävi niin hassusti, et nielasin sen korun enkä menny hakeen uutta.. :/ Se oli kyl kauheen kiva.
hmm, mietin vaan kun tuolla yhen liikkeen sivulla lukee hinnastossa että sisältää hoitokorun, mut kai se sit on vaan se tavallinen pallo :D
Ei se varmaan satukaan kun on taitava lävistäjä :p
Mä oon aika kipuherkkä, niin pelottaa ihan sikana; tekis vaan niin mieli ottaa semmonen :D

ei sattunu ollenkaan ja mä oon neulakammoinen!!
ihan aluksi mulla oli jokusen viikon muovinen tappi jota lyhennettiin turvotuksen laskettua.. sen jälkeen oli ihan perustappi..en osaa sanoa noista koruista mitään, ei oo omaa kokemusta, mutta kato ettei sisällä nikkeliä..
ekat 2 päivää syöminen oli vähän hankalaa, mutta ei muuta ongelmaa ollu.

Sattuihan se vähän. Ja puhuminen sen jälkeen oli aika vaikeaa. Kannattaa juoda vedet sun muut jääpalojen kanssa, ehkäisee kenties hiukan turvotusta.

Koru oli sellainen tavallinen pallopäinen, en muista oliko hoitokoru vai mikä.

Melukylän Mutsi, ohoh. :o Mulla oli tosi tiukasti kiinni, en meinannut pois saada kun siihen kyllästyin joskus 2003-2004. Reikä näkyy vieläki. :whistle:

useimmat lävistäjät veloittaa saman hinnan vaikka sulla olis oma koru mukana eli toisin sanoen maksat siitä korusta otitpa sen tai et. Suosittelen kyllä ottamaan sen lävistäjän korun, tuleepahan ainakin oikeanlainen ja kunnollinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Laikku:
Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:
Ei sattunu.

Mulla ei kyl mitään hoitokorua ollu, ihan tavallinen tappi vaan. Siinä vaan kävi niin hassusti, et nielasin sen korun enkä menny hakeen uutta.. :/ Se oli kyl kauheen kiva.
hmm, mietin vaan kun tuolla yhen liikkeen sivulla lukee hinnastossa että sisältää hoitokorun, mut kai se sit on vaan se tavallinen pallo :D
Ei se varmaan satukaan kun on taitava lävistäjä :p
Mä oon aika kipuherkkä, niin pelottaa ihan sikana; tekis vaan niin mieli ottaa semmonen :D

siis se hoitokoruhan on muuten samanlainen kuin muutkin korut, ainoastaan se tappi siinä on pitempi siks että kieli turpoaa kun se lävistys tehdään.

*minkälainen sen hoitokorun pitää olla, mietin vaan että jos ostas ite etukäteen semmosen..?
*onko nuo Bald Fellowsin korut "laadukkaita", et uskaltaisko niitä suuhunsa laittaa ilman seuraamuksia? (kuulin jostain putiikista et korut on vähän sitä ja tätä, jollekin oli tullu jotain oireita tms...)

Kiits!

mulla on
-laittaminen ei sattunut juuri ollenkaan, mutta kieli oli yli viikon ihan turvonnut sen jälkeen, joten jälkikivut oli sit pahemmat..
-hoitokorun pitää olla pitkä. useimmissa liikkeissä on omat korut ja muita ei hyväksytä.
-en tiedä noista koruista

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
useimmat lävistäjät veloittaa saman hinnan vaikka sulla olis oma koru mukana eli toisin sanoen maksat siitä korusta otitpa sen tai et. Suosittelen kyllä ottamaan sen lävistäjän korun, tuleepahan ainakin oikeanlainen ja kunnollinen.
TUolla liikkeen sivulla lukee että omalla korulla lävistykset 25e, muuten 50e.
Niin kyllä mä kallistun enemmän siihen suuntaan kanssa että otan sieltä liikkeestä sen korun :)
Kun vaan saa rohkeutta tässä ensin kerättyy tarpeeks :D

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Sattuihan se vähän. Ja puhuminen sen jälkeen oli aika vaikeaa. Kannattaa juoda vedet sun muut jääpalojen kanssa, ehkäisee kenties hiukan turvotusta.

Koru oli sellainen tavallinen pallopäinen, en muista oliko hoitokoru vai mikä.

Melukylän Mutsi, ohoh. :o Mulla oli tosi tiukasti kiinni, en meinannut pois saada kun siihen kyllästyin joskus 2003-2004. Reikä näkyy vieläki. :whistle:

Juu, mulla oli löysä. Muutaman kerran aukes ennen kun kävi hassusti. Harmittaa kyllä, oli vaan sinne liikkeeseen sen verta matkaa, et ei sitten lähetty ajeleen sinne enää..

Voisin kyllä uudestaan ottaa, se oli kiva. :D

Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:

Kiits!

mulla on
-laittaminen ei sattunut juuri ollenkaan, mutta kieli oli yli viikon ihan turvonnut sen jälkeen, joten jälkikivut oli sit pahemmat..
-hoitokorun pitää olla pitkä. useimmissa liikkeissä on omat korut ja muita ei hyväksytä.
Kävikkö tinolla laitattamassa? :)
*muistelen jotta oot tiältä savon syvämmestä*

siitä on kyllä jo kuusi vuotta kun otin, mutta maksoi 50? asiallisessa liikkeessä ja hinta sisälsi kaksi korua (hoitokoru jossa pidempi tappi turvotuksen vuoksi+ toinen koru jonka liikkeessä vaihtoi olikohan viikon parin päästä vielä samoilla kustannuksilla ) kieli oli turvoksissa pari päivää ja puhe sammalsi mut parani tosi nopeaan ja ei se nyt niin paljon sattunut että jättäisin ottamatta uudelleen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
TUolla liikkeen sivulla lukee että omalla korulla lävistykset 25e, muuten 50e.
Niin kyllä mä kallistun enemmän siihen suuntaan kanssa että otan sieltä liikkeestä sen korun :)
Kun vaan saa rohkeutta tässä ensin kerättyy tarpeeks :D

jotkut ei edes suostu laittamaan asiakkaan omia koruja koska niistä voi tulla pahojakin tulehduksia jos ei ole kunnolla puhdistettu.
Mullakin kesti muutaman vuoden ennen kuin uskalsin ottaa,eikä se sitten lopulta niin kauheeta ollukaan!

Ei se satu :D
Viikkoon ei kunnolla pystynyt syömään, kun sen verran oli turpeissa

Mulle ne laitto ekaks sellaisen pitemmän tapin, jonka kävin sit jonkun ajan päästä vaihtaan lyhyemmäks

Kiits!

mulla on

kävin juuri siellä :) ja hyvää palvelua oli!

Kiits!

mulla on

kävin juuri siellä :) ja hyvää palvelua oli!
Tuota vähän aattelinkin, siis kun saanu aina semmosen kuvan siitä että on ihan jees paikka :D
Ollaan tässä joskus kevään mittaan muuttamassa sinne...josko sitten menis ja tökkäis korua kieleen :p
Pakko saaha korvaan kanssa ainakin yks reikä lisää :D

mulla on lävistys kielessä, ottaminen ei sattunu yhtää.
mutta se syöminen alussa sen kanssa oli hieman outoo et jtn sose keittoa vetelin paripvää.
mulla oli kieli turvoksissa 3 pvää ei onneks enempää

Yhteistyössä