onko kellään käynnyt näin?OUTOA!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja helis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

helis

Jäsen
10.07.2007
48
0
6
tää on ihan outoa!mulla on normikierto 27.nyt on kp21 eli 7 päivää oviksesta ja minulla alkoi vuoto,olen ihan ymmälläni ei minulla ole koskaan näin aikaisin alkanut menkat.Eilen minulla nippaili oikealta puolelta ja tänään kun vuoto alkoi on ollut välillä maha oudosti kipeä ja niin paha olo että on joutunut oksentamaan,minulla ei yleensä ole menkkojen aikana edes maha kipeä.niin ja alaselkä on ollut vähän kipeä.Vuoto ei ainakaan vielä ole ihan niin kovaa kuin normi menkoissa,en ymmärrä????voisinko silti olla raskaana?

helis mulla oli ennen viime kiertoa säännöllinen 34 kierto.
Kunnes viime kuussa juuri viikko ovulaation jälkeen aloin vuotamaan. Ensimmäinen päivä oli selkäkipujen kanssa olemista ja hieman vuotoa kunnes seuraavana iltana alkoi kunnolla, ja tuli hyytymiä plus verijuovia joita en ole ennen nähnyt. En tiedä oliko mahdollisesti kiinnitys melkein tapahtunut ja tuli vain tyhjennysvuoto. Nyt tässä kierrossa menen jo kp25/24 eikä minkäänlaisia oireita että täti tulisi. Tosin en koskaan tunnekaan kuin maksimissaan päivää ennen kuin alkaa. Koskaan en ole tuhrutellutkaan.. Aika sekaisin menin viime kierrossa kun menkat alkoi 8päivää ovulaatiosta ja 10päivää ennen oikeaa menkkavuotoa ja ei todellakaan ollut normaali vuoto! :/

Toivon todella että sinulla ei vuoto jatkuisi ja kiinnittyminen tapahtuu!! =)

Halusin vain kertoa että mahdollisesti kohtalontoveri löytyy.. :hug: |O

Niin ja vaikka mulla on kp25/24 menossa niin testin tein eilen ja näytti negaa. Nyt odotan tuonne kp34 josko mun kierto oli vain viime kuussa sekaisin (eli mahd. se oli kiinnittymisen epäonnistumisen ansioita mulla se vuoto) Mutta koska ovulaationi oli jo kp8 niin kuukautisten olisi pitänyt alkaa jo tai vaihtoehtoisesti raskaustestin olisi pitänyt näyttää plussaa tai edes haamua. Mutta jatkan odottelua nätisti =)

Ilmoittelehan voinnistasi!

Minulla juuri tänään kp 21 ja vuoto oli alkanut aamulla. Olin täysin ymmälläni sillä normaalisti vuoto vasta kp35 ja ei ikinä alle kp28..
Omalla kohdallani epäilen että ihan täti paikalle saapui sillä vuoto aivan pelkkää verta, ei mitään veristä valkkaria.. mutta miksi ?

toivottavasti ei ala kierto heittelemään tälleen :/

Minullakin alko menkat yllättäen kp 26. Kierto on yleensä 29-34 ja vain pari kertaa on alkanut kp 28 mutta ei ikinä noin aikasin. Oli niukempaa vuotoa kun yleensä ja kesti vain nelisen päivää. Tein testin viikko siitä kun menkat alkoivat ja oli negatiivinen. Jäin kuitenkin vähän miettimään niitä menkkoja kun oli niin oudot. Olo ei ollut missään vaiheessa menkkamainen, ei mahakipua eikä rintoja aristanut missään vaiheessa niinkun yleensä. Ne vaan tuli ja meni aika huomaamattomasti...

Pari päivää siitä kun menkat loppuivat on ollut outoja aivan kun raskausoireita. Väsymystä, yhtenä päivänä aivan outoja väripilkkuja silmissä ja pääkipua, puutumista ja närästystä. Ja välillä huono olo ja muutenkin vatsassa outo tunne. Ja nyt viime päivinä on saanut ravata pissalla tunnin välein vaikkei mitään joiskaan... En tiedä sitten onko flunssa tulossa, vai pitäiskö vielä vähän toivoa josko oisin sittenkin raskaana. En taida silti tehdä testiä ennen kun jos seuraavat menkat jää pois...

Yhteistyössä