Onko kellään kauhea syöpöttely ja jatkuva nälkä ennakoinut synnytystä?

alastulossa mättää

Tunnettu jäsen
07.10.2009
10 776
1 556
113
Mulla ollu tänään koko päivän kauhea nälkä ja syöny oon vaikka kuinka paljon, nyt mietityttääkin voisko se ennakoida synnytyksen alkamista? Josko elimistö tankkais sitä koitosta varten.. Onko muilla ollut tällasta?

No voi hitto , sitäkö tää on ???? Kauhee syöpöttely päällä ja koko ajan nälkä, en kyllä ole edes raskaana mutta voiko tää ennakoida synnytystä ?? ( tsori, mä oon tosi väsy :ashamed: )

Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:
Mulla ollu tänään koko päivän kauhea nälkä ja syöny oon vaikka kuinka paljon, nyt mietityttääkin voisko se ennakoida synnytyksen alkamista? Josko elimistö tankkais sitä koitosta varten.. Onko muilla ollut tällasta?

Mie muistan ko tuo minun sisko aikoinaan sano että sinä päivänä ko synnytys lähti käyntiin se oli syöny jääkaapin tyhjäksi. Että voipi se olla :D

Joo, mullla! En ollut pitkään aikaa syänyt kuin pieniä annoksia ruokaa, mutta sitten synnytystä edeltävänä päivänä alkoi yhtäkkiä tekemään kauheasti mieli kebabia ym. rasvaista ruokaa (syön sellaista muuten harvoin). Tämän jälkeen oli muutenkin tavallista kovempi nälkä synnytykseen asti.

No, synnytyksen ollessa käynnistymäisillään teki mieli karkkia ja lähdin kävelemään lähikauppaan. Matkalla tuli eka OIKEA THE Supistus, joka säikäytti niin että käännyin puolimatkassa kotiin. Ajattelin että jos NÄITÄ tulee lisää, en halua olla missään kaupassa sillon. Jäi karkit saamatta ja harmitti. Tosin muistan syöneeni seuraavana aamuna karkkia ja ulisseeni suihkussa supistuksiani (koska tulihan NIITÄ lisää :D ), joten kai mun mies niitä karkkeja sit haki. :D

Yhteistyössä