Onko kellään ensin 3 lasta(tai enemmän) esim. tyttöjä, ja sit tulee poika? MIETIN VAAN..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippäguug
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äippäguug

Vieras
Mulla 3 lasta, eka tyttö(eri isä ku muilla). sit kaks poikaa(nykyisen kanssa), nyt vauva tulossa...

Miehellä ennestään yks poika..

Eli mä voin siis saada tyttöjäkin, mut miehellä ei todisteita ku pojista... ;)

Ni mietin vaan että onkohan mitään mahdollisuuttakaan et tää tuleva oliskin tyttö...

Mulle sillä nyt ei oo mitään väliä, mut mies höpöttää koko ajan et tyttö tulee.. ja mä en oikeesti usko et tulee. ni mitä jos onkin poika...

Kyllä mäkin tyttöjä saan, mutta eipä se ole neisesta kiinni mitä tulee. Ekassa liitossa sain tytön eka ja sitten kolme poikaa. Toisessa kaks poikaa ja nyt on kilmen viikon ikäiset tuplatytöt olleet pari päivää kotona, joten kaippa tuo on sattuman kauppaa loppupeleissä.

Alkuperäinen kirjoittaja äippäguug:
Mulla 3 lasta, eka tyttö(eri isä ku muilla). sit kaks poikaa(nykyisen kanssa), nyt vauva tulossa...

Miehellä ennestään yks poika..

Eli mä voin siis saada tyttöjäkin, mut miehellä ei todisteita ku pojista... ;)

Ni mietin vaan että onkohan mitään mahdollisuuttakaan et tää tuleva oliskin tyttö...

Mulle sillä nyt ei oo mitään väliä, mut mies höpöttää koko ajan et tyttö tulee.. ja mä en oikeesti usko et tulee. ni mitä jos onkin poika...

ni mitä jos onkin poika....? Mitä siitä sitten?Onko se huono asia?Meillä on 4 tyttöä ja 1 poika ja ei mua harmita vaikka viides lapsi on tyttö kun pääasia on että on terve.

Tunnen kolme nelilapsista perhettä missä kolme ekaa olleet samaa sukupuolta ja kahdessa näistä neljäs on eri sukupuolta.

Suurin osa niistä, joilla on kolme samaa - yleensä poikia - eivät ole uskaltautuneet enää hankkimaan lisää lapsia. ;)

Mulla edellisestä liitosta poika ja nykyisestä myös poika.Mieheni ja anoppini olisivat tytön halunneet tuli poika nyt en enää uskalla yrittää kun pelkään että tulisi kolmas poika.

Kyllähän mä sen tiedän ettei nainen sitä sukupuolta "määrää" mut joskus on ollut lehdissä tms. juttua et jotkut naiset voi hylkiä esim. tyttösiittiöitä/ tyttöalkioita.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ni mitä jos onkin poika....? Mitä siitä sitten?Onko se huono asia?Meillä on 4 tyttöä ja 1 poika ja ei mua harmita vaikka viides lapsi on tyttö kun pääasia on että on terve.

tää pointti on niin turha..eikö kaikki loppujen lopuks toivo tervettä lasta..se ei liity sukupuoleen mitenkään. :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kyllähän mä sen tiedän ettei nainen sitä sukupuolta "määrää" mut joskus on ollut lehdissä tms. juttua et jotkut naiset voi hylkiä esim. tyttösiittiöitä/ tyttöalkioita.

Joo kuulemma pH voi vaikuttaa asiaan!

Naapurissa ekat 3 tyttöä, sitten tuli poika :)

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:

tää pointti on niin turha..eikö kaikki loppujen lopuks toivo tervettä lasta..se ei liity sukupuoleen mitenkään. :headwall:

Joo, pitihän nyt yks tällainen "läpä läpä" saada ketjuun, ei muuten olis "normaaliikaksplussaa"... ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:

Joo, pitihän nyt yks tällainen "läpä läpä" saada ketjuun, ei muuten olis "normaaliikaksplussaa"... ;)

:D
mä ainakin uskon siihen että naisenkin paikat ratkaisee. esim. toi ph asia. mä ootan neljättä tyttöä ja ukkoakin olen vaihtanu siinä välissä. :D

Yhteistyössä