O Ostaja Vieras 29.10.2013 #1 Onko hintansa väärtti? Ihan kivannäkösiä takkeja, jos sellasen ostais talvipakkasille
V "Vieras" Vieras 29.10.2013 #2 Didriksons Ei ole, mutta sitä punaista parkatakkia olen jo kauan miettinyt ostavani itselleni Hyvä ja laadukas merkki ainakin lasten sadevaatteissa, luulisi olevan kelpo merkki myös talvivaatteissa.
Didriksons Ei ole, mutta sitä punaista parkatakkia olen jo kauan miettinyt ostavani itselleni Hyvä ja laadukas merkki ainakin lasten sadevaatteissa, luulisi olevan kelpo merkki myös talvivaatteissa.
O Ostaja Vieras 29.10.2013 #3 Tilaukseen lähti Mies sanoo ihan varmaan,että takuulla sun takki on kalliimpi kun autonhuolto ja pyörittää päätään Sanon sil, et oonkin woman <3
Tilaukseen lähti Mies sanoo ihan varmaan,että takuulla sun takki on kalliimpi kun autonhuolto ja pyörittää päätään Sanon sil, et oonkin woman <3
H "Heh" Vieras 29.10.2013 #4 Mulla on. Se on aivan liian iso ja mallia "60-vuotias täti". Se saa mut näyttämään valaalta. Mutta on niin lämmin!
Mulla on. Se on aivan liian iso ja mallia "60-vuotias täti". Se saa mut näyttämään valaalta. Mutta on niin lämmin!
O Ostaja Vieras 29.10.2013 #5 [QUOTE="Heh";29150358]Mulla on. Se on aivan liian iso ja mallia "60-vuotias täti". Se saa mut näyttämään valaalta. Mutta on niin lämmin![/QUOTE] Iha sama vaikka määki näyttäisin elefantilta, jos se on niin pehmonen, mitä kuvassa antaa ymmärtää.
[QUOTE="Heh";29150358]Mulla on. Se on aivan liian iso ja mallia "60-vuotias täti". Se saa mut näyttämään valaalta. Mutta on niin lämmin![/QUOTE] Iha sama vaikka määki näyttäisin elefantilta, jos se on niin pehmonen, mitä kuvassa antaa ymmärtää.
S "sanna" Vieras 29.10.2013 #6 Mulla on ja se on aaaaaivan ihana!! Kertaakaan en siinä oo palellu. Valaalta alan myös pikku hiljaa takissa näyttämään mutta se johtuu raskaudestani!
Mulla on ja se on aaaaaivan ihana!! Kertaakaan en siinä oo palellu. Valaalta alan myös pikku hiljaa takissa näyttämään mutta se johtuu raskaudestani!
O Ostaja Vieras 29.10.2013 #7 Pitääkö koot paikkansa vai on vähän kireempi vai isompia, kun toisissa vaatteissa kokosi?
N nedra Aktiivinen jäsen 14.12.2004 6 308 0 36 29.10.2013 #8 Mun mielestäni reilun kokoisia ovat, ostin viime talvena ja se on ollut mun paras takkini tähän mennessä, kertakaikkiaan ihana.
Mun mielestäni reilun kokoisia ovat, ostin viime talvena ja se on ollut mun paras takkini tähän mennessä, kertakaikkiaan ihana.