Onko kellään aavistustakaan paljonko 11 kk ikäisen vauvan imetys kuluttaa kaloreita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Laihduttava mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Laihduttava mamma

Vieras
Laihdutan Kiloklubin ohjeiden mukaan, ja siis osittaisimetyksellä tuo poika. Olen miettinyt kun niiden Kiloklubin kalorimäärien kanssa minä olen nälkään nääntymässä, että paljonkohan tuo imetys kaloreita kuluttaa, eli paljonko niihin kalorimääriin voisi lisätä..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
eiks se menny jotenkin että täysimetys kuluttais sen 500 kcal, osittaisimetys siis varmaan joku 200.. ?

Saattaa muuten olla noilla tietämin, koska suunnilleen sen 200 kcal olen yleensä joutunut syömään enemmän, muuten tulee ihan järkyttävä nälkä.. Mutta, kiitos vastauksista :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
eiks se menny jotenkin että täysimetys kuluttais sen 500 kcal, osittaisimetys siis varmaan joku 200.. ?

päivässä, vai? Imettäessä on mulla ollut ihan järkyttävä makean himo, tehnyt mieli Mars-patukoita yms, joista en niin edes välitä yleensä. laitanko imetyksen piikkii tuon, vai onko mun maku vaan muuttunut ;)

mä en lähtis imettäessä kovin paljon laihduttamaan kun kuitenkin aika paljon vie se pelkkä imetyskin eikä sitä määrää voi tarkalleen sanoa vaikka miten yrittäis.

mut laskisin varmaan sen naisen perustarpeen (riippuu tietty vähän kaikesta) 2000kcal + imetys 100-500kcal = +-2300kcal ja jos siitä haluu pudottaa painoo niin en alta 1800kcal:in lähtis tarvetta pudottaan ennen imetyksen loppua.

Ainahan sitä ruoan himoo voi hallita hedelmillä tai pienillä aterioilla pitkin päivää...

imettäessä ei pitäis laihduttaa/laihtua, koska kaikki myrkyt elimistössämme on varastoituneena rasvaan. Kun se rasva sulaa, myrkyt poistuvat ja menevät maitoon ja siten suoraan vauvaan.

Yhteistyössä