Onko kellään 3lasta pienellä ikäerolla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rii

Vieras
Meillä on tyttö 2v ja 1kk, tyttö 8kk ja nyt olen raskaana. Mitenköhän arki sujuu muissa perheissä, jossa lapset näin pienellä ikäerolla. Kahden kanssa sujuu kyllä ihan hyvin, mutta kolmas mietityttää....

meillä muksut;
esikoinen,28.01.02
keskimmäinen,01.10.04
kuopus,08.09.06

minusta aika pienellä ikäerolla, ja ihan ok pärjätään..on toki päiviä että manaan itseni kun pti mennä tekemään muksut peräjälkeen :whistle:

No mulla nyt on vasta 2 lasta ja nekin 2,5v ikäerolla, se kolmas on pian suunnitteilla. Mutta kyllä pienessä ikäerossa varmaan on puolensakin, voi olla rankkaa toisaalta, mutta toisaalta kaikki ovat vielä pieniä, että heille riittänee koti, kotipiha tai lähipuisto, näin luulen. eli ei tarvi miettiä harrastuksia ja kavereita. Mun tyttö on nyt 4v ja kaipaa seuraa tosi paljon ja harrastaa, käy kerhoissa. Sitten kuskaan tyttöä ja pikkuveli ja sitten ehkä vuoden päästä vauvakin mukana...

Meillä kolme lasta ikäeroin: ekan ja tokan välissä 1v1kk ja tokan ja kolmannen 1v6kk.
Lapset nyt 3v, 1v11kk, 4,5kk. Hyvin menee mutta menköö. Paljolti se on asennu kysymys ja että tosissaan haluaa ne lapset!
Mun mies on viikot eri paikkakunnalla töissä, 4päivää viikossa oon yksin lasten kans. Mitä nyt mummot autaa sillo ku tuntuu et pitää päästä lenkille tms.

En mie enää muista, mitä mein lapsilla on ikäeroja :ashamed: :whistle:
Laskutoimituksen jälkeen päädyin seuraavaan:
Esikoisen ja kakkosen välillä on 1½-vuotta ikäeroa.
Kakkosen ja kolmosen välissä on 3 vuoden ja kuukauden päälle ikäero, kolmosen ja nelosen välillä ikäeroa on 1v2kk.
Nelosesta viitoseen ikäeroa on 1v5kk,
viitosesta kuutoseen vuosi ja 8kk.
Kuutosesta seiskaan ikäeroa on vuos ja 7kk.
Seiskan ja kasin välissä on 2v1kk ja
kasin ja ysin väliin jäi 1v ja 7kk.

mun tytöt syntyneet

11.4.02
9.7.03
5.6.06

hyvin jaksaa kun on tottunu herätä yöllä ja lapset leikki paljon keskenään. kotihommia on vaan aivan liikaa. pesu/tiskikone ja kuivausrumpu pyörii koko ajan. ja kämppä kaameessa kunnossa. :o

minulla oli neljä vanlhinta aika pienillä ikä eroilla, kun oli 4 1/2 vuotias, 3 1/2vuotias, 2 vuotias ja vauva
Hearts2.gif

Yhteistyössä