A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja miina:Onko sitä 1000g pulloissa? Mun käsittääkseni 900g on isoin, en tiedä sit olenko väärässä. Ja jos on reseptillä niin saa sen kela korvauksen.
Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:Eikös siinä reseptissä pidä lukea että "pitkäaikaisen ihosairauden hoitoon" jotta KELA korvaa? Kun muistaakseni joskus en saanut korvausta ilman tuota merkintää. Korjatkaa jos olen väärässä.
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:Eikös siinä reseptissä pidä lukea että "pitkäaikaisen ihosairauden hoitoon" jotta KELA korvaa? Kun muistaakseni joskus en saanut korvausta ilman tuota merkintää. Korjatkaa jos olen väärässä.
Meillä lukee "krooniseen atooppiseen ihottumaan" ja saadaan sillä kelakorvaus Ceridalin lipolotionista.
Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:Eikös siinä reseptissä pidä lukea että "pitkäaikaisen ihosairauden hoitoon" jotta KELA korvaa? Kun muistaakseni joskus en saanut korvausta ilman tuota merkintää. Korjatkaa jos olen väärässä.
Meillä lukee "krooniseen atooppiseen ihottumaan" ja saadaan sillä kelakorvaus Ceridalin lipolotionista.
Se on sama asia. Krooninen = pitkäaikainen ja atooppinen ihottuma = ihosairaus.
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:Eikös siinä reseptissä pidä lukea että "pitkäaikaisen ihosairauden hoitoon" jotta KELA korvaa? Kun muistaakseni joskus en saanut korvausta ilman tuota merkintää. Korjatkaa jos olen väärässä.
Se on sama asia. Krooninen = pitkäaikainen ja atooppinen ihottuma = ihosairaus.
No kyllä mä sen tajusin...mä siis tarkoitin että meilläKIN on maininta tuosta pitkäaikaisuudesta ja sen avulla saadaan se kelakorvaus
![]()