onko keisarinleikkaus mielestäsi synnytys?

• Viestiketjun aloittaja "niinu"
  • Ensimmäinen viesti
Tottakai se on synnytys koska siinä syntyy lapsi. Mutta se on myös leikkaus.

Mä en ymmärrä mikä ihmisessä on vikana joka ottaa asiakseen dissata sektiolla synnyttäneitä kun he eivät ole synnyttäneet "oikeasti". En siis tarkoita nyt sua ap vaan niitä jotka käyvät henkilökohtaisuuksiin ja ottavat asian vähän turhan vakavasti..

"plääh"
Ymmärrän kyl jos ihminen joka on kokenut suunnitellun sektion,sanoo et HÄNESTÄ ITSESTÄÄN tuntuus iltä niinku ei ois synnyttänyt ollenkaan.
Mut ei siihen paljo muiden mielipiteillä oo väliä.Mikä muukaan se osi ku synnytys,siinähän syntyy lapsi.

No ei oo eikä sektion jälkeen voi kokea synnytyksenjälkeistä masennusta ja sektiolla syn..anteeksi sektiolla leikatut ovat aina uudelleen ensisynnyttäjiä ja munkin jäkisupistukset olikin leikkaussupistuksia kun synnytyksen jälkeiset supistukset on alateitse synnyttävien ETUOIKEUS! :D:D
hehee :p

Äääh! Ketä kiinnostaa?

ööööööööö
Onneksi mielipiteillänne ei ole mitään yhteiskunallista arvoa. Se on lääketieteellisesti synnytys sanoittepa mitä tahansa. Ja miksi teille on niin tärkeää että joku sektion kokenut ei ole synnyttänyt? MIKSI?! :D

pp
Ketä kiinnostaa? Mulle on aivan sama, onko se leikkaus vai synnytys. Pääasia on, että sen seurauksena tuolla sängyssä tuhisee viime lokakuussa syntynyt ihana ei-enää-ihan-niin-pieni vauva:)

"vieras"
Tossa toi mun syntymätön 2-vuotiaani sängyssä päikkäreillä tuhisee. Lapsi parka..

Muahahahahaaa! Ootte uskomattomia! Päivän naurut taas tästä, kiitos siitä!

Tai ehkä mä en vaan tajua, kun en oo sitä ylintä äitien kastia: synnyttäneet naiset. Hajotkaa itseenne..

eioo
[QUOTE="vieras";22044994]Tossa toi mun syntymätön 2-vuotiaani sängyssä päikkäreillä tuhisee. Lapsi parka..

Muahahahahaaa! Ootte uskomattomia! Päivän naurut taas tästä, kiitos siitä!

Tai ehkä mä en vaan tajua, kun en oo sitä ylintä äitien kastia: synnyttäneet naiset. Hajotkaa itseenne..[/QUOTE]

Itse olet uskomaton, kun et tajua mitä eroa on verbeillä syntyä ja synnyttää, tai substantiiveillä syntymä ja synnytys.

Yhteistyössä