Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja BridgetJones:Onhan se vähän haasteellinen, mutta kyllä ne hoitotäditkin sen oppii! On sitä kummempiakin nimiä kuultu! Ja mun mielestä tosi nätti nimi. Ei kaikille vaan voi olla mieliksi, joten jos itse pidätte niin sou not!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:Mä mietin kuopukselle odotusaikoina nimeä Hayley, olisi muuntunut suomalaiseen suuhun Heili-nimenä. Mut luovuin siitä ajatuksesta sittemmin, kun pidin liian erikoisena ratkaisuna.
Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:Alkuperäinen kirjoittaja Misty:On todellakin. Miten olisi Lily tai Emily?
Nämä on ehdolla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:Alkuperäinen kirjoittaja BridgetJones:Onhan se vähän haasteellinen, mutta kyllä ne hoitotäditkin sen oppii! On sitä kummempiakin nimiä kuultu! Ja mun mielestä tosi nätti nimi. Ei kaikille vaan voi olla mieliksi, joten jos itse pidätte niin sou not!![]()
Tykätään mutta ei oo kiva jos joka paikkaan joutuu aina kertomaan miten se kirjotetaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lee:Kiva nimi. Mitä hankalaa tuossa muka on? Helppo lausua ja kirjoittaa. Kaylee jopa näyttää kirjoitettuna suomalaiselta. Tulee mieleen veikeä ja iloinen tyttö.![]()