K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kankkunen kans:Ihan kun mun näppikseltä! kun mä mietin just ihan samaa ja piti sitä täältä kysyä. Kun täällä on niin valveutunutta porukkaa. Mut hei thänks vaan kaikille, niin kysyjälle kuin vastaajille. Eli huomenna sitten kauppaan!
Alkuperäinen kirjoittaja EevaRouva:Niin ja koskas ne lapsilisät tulikaan??![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nellah:Alkuperäinen kirjoittaja kankkunen kans:Ihan kun mun näppikseltä! kun mä mietin just ihan samaa ja piti sitä täältä kysyä. Kun täällä on niin valveutunutta porukkaa. Mut hei thänks vaan kaikille, niin kysyjälle kuin vastaajille. Eli huomenna sitten kauppaan!
menkää töihin hemmetti niin ei tarvii miettii et koska on pyhä tai koska ei tai ostakaa ees kalenteri
Alkuperäinen kirjoittaja esbå:Ainakaan Espoossa ei ole kaupat auki tänään.
Alkuperäinen kirjoittaja esbå:Ainakaan Espoossa ei ole kaupat auki tänään.
Alkuperäinen kirjoittaja Nellah:Alkuperäinen kirjoittaja esbå:Ainakaan Espoossa ei ole kaupat auki tänään.
2009
* Uudenvuodenpäivä 1.1. (to) suljettu
* Sunnuntai 4.1. klo 12 - 21
* (Loppiaisen aatto) 5.1. (ma) klo 8 - 21
* Loppiainen 6.1. (ti) suljettu
* Sunnuntait 11.1. - 5.4. suljettu
* Pääsiäinen
* Tiistai 13.1
(Kiirastorstai) 9.4. klo 8 - 21
Pitkäperjantai 10.4. suljettu
(Pääsiäislauantai) 11.4. klo 8 - 18
1. Pääsiäispäivä 12.4. (su) suljettu
2. Pääsiäispäivä 13.4. (ma) suljettu
* Sunnuntait 19. - 26.4. suljettu
* Vapun aatto 30.4. (to) klo 8 - 18
* Vapunpäivä 1.5. (pe) suljettu
* Sunnuntai 3.5. klo 12 - 21
* Äitienpäivä 10.5. su suljettu
* Sunnuntai 17.5. klo 12 - 21
* Helatorstain aatto 20.5. (ke) klo 8 - 21
* Helatorstai 21.5. (to) suljettu
* Sunnuntai 24.5. klo 12 - 21
* Helluntai 31.5. (su) suljettu
iso omena siis ainakin auki että suksi sinä kuuseen. huom tänään on 13.1 enkä löydä sitä päivämäärää noista poikkeusaukioloajoista
Alkuperäinen kirjoittaja wc:Alkuperäinen kirjoittaja Nellah:Alkuperäinen kirjoittaja esbå:Ainakaan Espoossa ei ole kaupat auki tänään.
2009
* Pääsiäinen
* Tiistai 13.1
iso omena siis ainakin auki että suksi sinä kuuseen. huom tänään on 13.1 enkä löydä sitä päivämäärää noista poikkeusaukioloajoista
Kyllä se tuossa listassa on :O
Alkuperäinen kirjoittaja Nellah:Alkuperäinen kirjoittaja wc:Alkuperäinen kirjoittaja Nellah:Alkuperäinen kirjoittaja esbå:Ainakaan Espoossa ei ole kaupat auki tänään.
2009
* Pääsiäinen
* Tiistai 13.1 <<<<<<<<<< *huom*<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Kyllä se tuossa listassa on :O
niin ja tänään ei ole [/b]sunnuntai vaan tiistai![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nellah:Alkuperäinen kirjoittaja kankkunen kans:Ihan kun mun näppikseltä! kun mä mietin just ihan samaa ja piti sitä täältä kysyä. Kun täällä on niin valveutunutta porukkaa. Mut hei thänks vaan kaikille, niin kysyjälle kuin vastaajille. Eli huomenna sitten kauppaan!
menkää töihin hemmetti niin ei tarvii miettii et koska on pyhä tai koska ei tai ostakaa ees kalenteri
Alkuperäinen kirjoittaja harmillista:Alkuperäinen kirjoittaja Nellah:Alkuperäinen kirjoittaja kankkunen kans:Ihan kun mun näppikseltä! kun mä mietin just ihan samaa ja piti sitä täältä kysyä. Kun täällä on niin valveutunutta porukkaa. Mut hei thänks vaan kaikille, niin kysyjälle kuin vastaajille. Eli huomenna sitten kauppaan!
Ne ketkä on pyhänä töissä (muualla kun kaupanalalla ) saavat arkena vapaita, joten ymmärtänet, ettei töissäkäynti poista tätä pähkinää.
Alkuperäinen kirjoittaja Nellah:no kyllä luulis sieläkin töissä olevani tietävänsä tekeekö pyhäpäivää vai arkea töitä. mut jos ei kiinnosta moinen asia niin omapahan on ongelmansa mut jos joku on oikeesti noin tyhmä niin ihan vapaasti tuskimpa sitten tietää muutakaan maailman menosta
Alkuperäinen kirjoittaja minna:Alkuperäinen kirjoittaja Nellah:no kyllä luulis sieläkin töissä olevani tietävänsä tekeekö pyhäpäivää vai arkea töitä. mut jos ei kiinnosta moinen asia niin omapahan on ongelmansa mut jos joku on oikeesti noin tyhmä niin ihan vapaasti tuskimpa sitten tietää muutakaan maailman menosta
Sulla taitaa huumorintaju olla hukassa, löytyiskö alesta? Tosin kaupat on tänään kiinni Nuuttipyhän takia.
![]()