V veeras Vieras 06.09.2008 #2 en kerennyt kattoo loppuun,mutta puoleen väliin saakka oli ainaski hyvä!
V vieras Vieras 06.09.2008 #3 Mulle kehuttiin että olisi todella pelottava ja hyvä ja etc. mut se oli PASKA, komediaks sitä vois paremmin tituleerata ku kauhuleffaks.
Mulle kehuttiin että olisi todella pelottava ja hyvä ja etc. mut se oli PASKA, komediaks sitä vois paremmin tituleerata ku kauhuleffaks.
T Tipu Topakka Vieras 06.09.2008 #5 Oliko ihan paha? Mietin, että uskaltaako kattoa vai pitääkö pyytää miestä vessaankin mukaan leffan jälkeen, kun ei uskalla yksin pöntölle :snotty:
Oliko ihan paha? Mietin, että uskaltaako kattoa vai pitääkö pyytää miestä vessaankin mukaan leffan jälkeen, kun ei uskalla yksin pöntölle :snotty:
S sinihammas Aktiivinen jäsen 30.11.2007 5 370 1 36 06.09.2008 #6 Tää? http://www.imdb.com/title/tt0464141/ Tykkäsin, vaikka paikoin aika masentava. Tohtii katsoa. Ei siinä mun mielestä kauhua ollut. Ja oon hirvee vellihousu.
Tää? http://www.imdb.com/title/tt0464141/ Tykkäsin, vaikka paikoin aika masentava. Tohtii katsoa. Ei siinä mun mielestä kauhua ollut. Ja oon hirvee vellihousu.
Edna Birch Aktiivinen jäsen 09.05.2005 9 760 0 36 06.09.2008 #7 mie tykkäsin!! oli mun mittapuulla ihan äly hyvä leffa.
R RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni Aktiivinen jäsen 09.09.2007 5 194 0 36 06.09.2008 #8 Jos se nyt on se mikä luulen, ni hitto että pelotti! Mä olin ihan kuset housuis, mut lopus oli niin surullinen, et itketti... Tosi hyvä oli! (siis se epsanjalainen pätkä...?)
Jos se nyt on se mikä luulen, ni hitto että pelotti! Mä olin ihan kuset housuis, mut lopus oli niin surullinen, et itketti... Tosi hyvä oli! (siis se epsanjalainen pätkä...?)