Mikä kauhuleffa kyseessä? NOPEAA vastausta tarvittais.. :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hjällp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo no mä muistan katsoneeni leffaa siihen asti, kun alkoivat selvittää että taloon liittyi jotenkin joku Paholaiseen liittyvä rituaali.. :D Liekö niitä kummittelevia lapsia uhrattu tai jotain.. Ja jotenkin, muistan että perhe tutki talon pohjapiirustuksia ja siinä oli jotain erikoista.. SAATTOI olla että alkoivat valmistella että tekevät rituaalin uudestaan.. Muistan että leffassa alkoi just olla ne ns. huippuhetket käsillä kun päätin että nyt väsyttää liikaa ja pitää mennä nukkumaan..

Alkuperäinen kirjoittaja hjällp;23767573:
Joo no mä muistan katsoneeni leffaa siihen asti, kun alkoivat selvittää että taloon liittyi jotenkin joku Paholaiseen liittyvä rituaali.. :D Liekö niitä kummittelevia lapsia uhrattu tai jotain.. Ja jotenkin, muistan että perhe tutki talon pohjapiirustuksia ja siinä oli jotain erikoista.. SAATTOI olla että alkoivat valmistella että tekevät rituaalin uudestaan.. Muistan että leffassa alkoi just olla ne ns. huippuhetket käsillä kun päätin että nyt väsyttää liikaa ja pitää mennä nukkumaan..

Just noin se meni.

Kysyisin, mutta aikoinaan kun huomasin että moinen leffa tulee telkkarista, luin netistä noita arvosteluja ja kommentteja.. Yksikään tutuistani ei ole tuota nähnyt.. :s Juonesta alkaa kuitenkin nyt sentään hahmottua jotain, vielä kun saisi sen nimen! Ei voi olla niin vaikeasti löydettävissä, mutta kummasti tuntuu olevan piilossa kun yritän etsiä..

Tällanen ainakin on: Darkness - pimeys. Siinä on tosin vaan 2 lasta, teinityttö (Anna Paquin) ja pikkuveli ja se poika näkee niitä kummituksia. Talo on just joku pentagrammin mallinen ja perheen isä on lapsena yritetty uhrata osana jotain rituaalia ja nyt se yritetään saattaa loppuun.

Joo tuo Darkness se on aika varmaan. Katsoin traileria ja näytti tuttuja kohtauksia vilahtavan. Lapsia tuossa on tosin vaan kaksi näköjään, mutta tuossa trailerissa juuri oli kohtaus minkä olen nähnyt siinä leffassa. Eiköhän se tuo siis ole :)
Kiitoksia!