Onko kaupan valmiit kasvissosekeitot sallittuja?
- Uskoisin, että useimmissa on aika paljon hiilareita. Mutta tietty saa, jos vaan pysyy hiilarit niin alhaalla kun on tarkoitus.
Haluaisin tehdä lihapullia, mutta millä korvaan korppujauhon?
- Itse tein lihapullia jollain ohjeella tuolta karppaus.infon resepteistä. Siihen tuli jauhelihan lisäksi kermaa, pekonia, kananmuna ja jotain. Nestettä tulee mutta oli hyviä.
Onko sitä rasvaa pakko syödä normaalia enemmän?
- Periaatteessa on "pakko", koska muuten koko homma ei välttämättä toimi. Mulla painonlasku jumittui ja lähti uudestaan laskuun vasta kun lisäsin rasvaa. Vähällä rasvalla jää kaloritkin tooosi alas, tai voi jäädä.
Voiko coca cola light-limua juoda?
- Jotkut karppaajat välttää myös makeutusaineita, mulla ei ollut niin väliä.. Mut muistaakseni noissa lighteissakin oli ihan kivasti hiilareita.
Entä kahvia?
- Kaippa sitä saa, itse en juo kahvia muutenkaan niin en sitä ajatellut sen kummemmin.
Mitä ihmettä keksin aamupalaksi?
-karppaus.infon resepteissä on ihan hyviä "leipien" ohjeita, jos ei munakas maistu. Munavoin kanssa siemenleivät on ainakin hyviä!

Ja turkkilainen jogurtti ja marjoja, nam. Tietty sit voi syödä aamullakin ihan ruokaakin. Ilta- ja välipalaksi mun suosikki oli noi Nistin lärpäkkeet (nekin sieltä resepteistä..)