Onko karppaajia linjoilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apua..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Apua..

Vieras
Mä oon karpannu nyt kuukauden verran ja paino on pudonnut ihan hyvin ja olo on ollut loistava! Tähän asti. Nyt mulla alkoi viime viikonloppuna menkat ja samaan syssyyn jouduin syömään palan vaaleaa leipää kylässä. Leivästä tulikin maha kipeäksi ja huono olo. Nyt menkat on loppunu, mutta on edelleen turvonnut olo, ei ollenkaan sellainen energinen ja hyvinvoiva olo kuin tähän asti. Lisäksi maha on jotenkin huono koko ajan.

Mistä tää johtuu? Siitä leivästä vai menkoista vai mikä tuli, että karppauksen hyvä vaikutus meni ohi? Paino on junnannu nyt viikon samassa.

Mulle tuli kyllä "repsahtamisesta" kuukausien karppaamisen jälkeen ihan kamalat vatsakivut ja oksetti. Kesti jonkun aikaa että pääs yli siitä. Jatka vaan entiseen tapaan ja muista juoda paljon. Kyllä pitäisi helpottaa. Ja jos syöt lisäravinteita (joiden vetämistä suosittelisin kaikille), niin lisää C:tä ja D:tä. Muista juoda myös vissyä (original) että saat mineraaleja.

Alkuperäinen kirjoittaja Jepsu:
Mulle tuli kyllä "repsahtamisesta" kuukausien karppaamisen jälkeen ihan kamalat vatsakivut ja oksetti. Kesti jonkun aikaa että pääs yli siitä. Jatka vaan entiseen tapaan ja muista juoda paljon. Kyllä pitäisi helpottaa. Ja jos syöt lisäravinteita (joiden vetämistä suosittelisin kaikille), niin lisää C:tä ja D:tä. Muista juoda myös vissyä (original) että saat mineraaleja.

Mulla on sellainen olo, kuin söisin liikaa. Vaikka jos vähennän syömistä, niin kalorit menee hurjan alhaalle. Rasvaakin käytän ihan surutta.

Kauanko sulla helpotti "repsahtamisen" jälkeen? Mulla ei ollu paha tuo repsahdus, kun se oli vain se yksi leipä, ja muuten en syöny juurikaan hiilareita sinä päivänä, joten melko karppi päivä kuitenkin. Mutta maha ei tosiaan tykänny siitä. Enkä ikinä enää syö vaikka olisin nälkäkuoleman partaalla.

Vaikuttaako sulla menkat mitenkään? Kun mulla nyt samaan syssyyn ekat menkat tänä aikana. Tosin nyt ne on jo ohi.

Yhteistyössä