Onko kappahliin tullut lisää metsäneläinkuosia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä ostin kesällä Joensuusta yhden paidan ja syyskuun alussa Helsingin Forumin KappAhlista toisen samanlaisen toisellekin lapselle kun tuolla Joensuussa oli vain yksi paita silloin jäljellä.

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Mother:
Mä ostin yhdeltä palstalaiselta sen ja ajattelin ensin että pistän piirongin laatikkoon piiloon,mutta laitoinkin sen huutikseen myyntiin =)

Häh.. Mä en tajuu tuollaista, jos ostaa jotain, ja sitten pistää huutikseen myyntiin Miksei käyttäis vaikka omalle lapselleen?! :o Yrittää ilmeisesti myydä voitolla sen poies.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm...:
Mä ostin yhdeltä palstalaiselta sen ja ajattelin ensin että pistän piirongin laatikkoon piiloon,mutta laitoinkin sen huutikseen myyntiin =)

Häh.. Mä en tajuu tuollaista, jos ostaa jotain, ja sitten pistää huutikseen myyntiin Miksei käyttäis vaikka omalle lapselleen?! :o Yrittää ilmeisesti myydä voitolla sen poies.

En todellakaan,saan siitä paidasta varmaan euron voiton :whistle: :laugh:
Syy miks laitoin sen myntiin on se että oon haalinut taas vaatetta ihan liikaa ja joku onnellinen saa itselleen sen paidan ettei tartte kaupoissa pyöriä =)

Alkuperäinen kirjoittaja hmm...:

En todellakaan,saan siitä paidasta varmaan euron voiton :whistle: :laugh:
Syy miks laitoin sen myntiin on se että oon haalinut taas vaatetta ihan liikaa ja joku onnellinen saa itselleen sen paidan ettei tartte kaupoissa pyöriä =)

No miksi edes ostit sitten sen, kun kuitenkin myyt pois? :/

Yhteistyössä