M
minä
Vieras
Kun täällä joku viikko sitten oli keskustelua, että sitä tulisi lisää syys-lokakuussa, niin onko kukaan bongannut kyseisiä vaatteita nyt myynnissä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja No:Turussa ainakin olija meni
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja No:Turussa ainakin olija meni
![]()
Milloin oli? Oliko ihan vasta?
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Mother:Mä ostin yhdeltä palstalaiselta sen ja ajattelin ensin että pistän piirongin laatikkoon piiloon,mutta laitoinkin sen huutikseen myyntiin =)
Alkuperäinen kirjoittaja hmm...:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Mother:Mä ostin yhdeltä palstalaiselta sen ja ajattelin ensin että pistän piirongin laatikkoon piiloon,mutta laitoinkin sen huutikseen myyntiin =)
Häh.. Mä en tajuu tuollaista, jos ostaa jotain, ja sitten pistää huutikseen myyntiin Miksei käyttäis vaikka omalle lapselleen?!Yrittää ilmeisesti myydä voitolla sen poies.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Mother:Alkuperäinen kirjoittaja hmm...:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Mother:Mä ostin yhdeltä palstalaiselta sen ja ajattelin ensin että pistän piirongin laatikkoon piiloon,mutta laitoinkin sen huutikseen myyntiin =)
Häh.. Mä en tajuu tuollaista, jos ostaa jotain, ja sitten pistää huutikseen myyntiin Miksei käyttäis vaikka omalle lapselleen?!Yrittää ilmeisesti myydä voitolla sen poies.
En todellakaan,saan siitä paidasta varmaan euron voiton![]()
![]()
Syy miks laitoin sen myntiin on se että oon haalinut taas vaatetta ihan liikaa ja joku onnellinen saa itselleen sen paidan ettei tartte kaupoissa pyöriä =)