onko kallis/halpa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Löysin tänään kirpparilta Ticket to heaven-merkkisen välikausiasun, henkselihousut + takki. Vaalean sininen ja aika siistiltä näytti. Hintaa oli 15 euroa. Olisin ostanut, mutta koko oli 80 ja mielummin olisin 86 ottanut. Mut oliko toi ok hinta, jos tulee parempaa kokoa vastaan samaan hintaan?

Pitäisikö olla vedenpitävä? käytetyistä sitä ei päällepäin näy, joten sen takia jätän itse ostamatta tai en ainakaan 15 euroa maksa mistään, mistä ei voi olla varma toimiiko se yhtään paremmin kuin joku tavallinen puku.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pitäisikö olla vedenpitävä? käytetyistä sitä ei päällepäin näy, joten sen takia jätän itse ostamatta tai en ainakaan 15 euroa maksa mistään, mistä ei voi olla varma toimiiko se yhtään paremmin kuin joku tavallinen puku.
Oli sellanen "tuulipuku" juu. Ei välttämättä tarvi pitää vettä, ensi kevääksi ajattelin pojalle kotiin pihapuvuksi. On silloin 1v-1½v vanha niin ajattelin ettei toi 80 enää riitä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oli sellanen "tuulipuku" juu. Ei välttämättä tarvi pitää vettä, ensi kevääksi ajattelin pojalle kotiin pihapuvuksi. On silloin 1v-1½v vanha niin ajattelin ettei toi 80 enää riitä.

Tarkoitin vaan, että onko tuon merkkiset aina vedenpitäviä? Jos ovat, käytetystä ei ikinä tiedä ja sen takia ei kannata maksaa enempää kuin ihan tavallisesta haalaristakaan. Itse en maksaisi käytetystä haalarista (tavallinen, ei vedenpitävä) 15 eur ja koska kirppikseltä ostetusta ei voi tietää onko vedenpitävä kalvo pilattu vai ei, niin sen takia en osta.

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
edelleenkin, uskoisin että mahtuu, kun se vastaa sitä 86senttistä.. ja siinä on vesipilari varmaan sen 3000mm, joten kyllä se vettäkin jonkun verran pitää =)
Selvä, kiitos. Pitää käydä katsomassa. Jos ei mahdu niin trokaan eteenpäin :D