Onko kaksi kertaa kuussa vähän...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surullinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surullinen

Vieras
.. siis seksiä? Tällainen tilanne meillä. Seksiä noin 1-4 kertaa kuussa, keskimäärin se pari kertaa. Meillä on yhteistä taivalta takana lähes parikymmentä vuotta, kolme lasta, joista kaksi alle kouluikäistä. Arki on kiireistä, itse tällä hetkellä kaksivuorotyössä.

Mies ei juurikaan osallistu kotitöihin...asutaan omakotitalossa eli hommia riittää. Mies koskettaa ainoastaan silloin, kun on seksiä vailla. Ei kehu koskaan, romantiikka ja hellyys on kuulemma "lässynlässyn"-touhua. Ei kuulemma maksa vaivaa, kun minua ei huvittaisi kuitenkaan?!

Onko vika minussa? Muilla pareilla hänen mukaansa peitto heiluu jatkuvasti.
Nyt mies harkitsee avioeroa, kun joutuu elämään puutteessa. Itse pidän kyllä seksistä, mutta kaipaan läheisyyttä ja huomionosoituksia arkeen. Ei paljoa sytytä...

Onko kohtalotovereita?

Muutama eka vuosi ne vällyt heilu mutta molemmilla vaativa työ, iso piha jne. Ei vaan jaksa. Mies toki jaksais vaikka 3x päivässä mutta minä en. Miehet vaan puuhuu, ei se sen kummempaa muillakaan ole. Mulla sentaan hellä ja huomioiva mies mutta minkäs teet kun on rätti poikki paitsi joskus viikonlopppuna ja lomalla. Anna miehen mennä, ehtymätön luonnonvara. Yleensä kun oikein erolla uhkailevat on jo uusi kiikarissa ja kuvittelevat että seksi kestää sen pari vuotta kauemmin. Sittenpä näkevät..

Alkuperäinen kirjoittaja on meitä:
Muutama eka vuosi ne vällyt heilu mutta molemmilla vaativa työ, iso piha jne. Ei vaan jaksa. Mies toki jaksais vaikka 3x päivässä mutta minä en. Miehet vaan puuhuu, ei se sen kummempaa muillakaan ole. Mulla sentaan hellä ja huomioiva mies mutta minkäs teet kun on rätti poikki paitsi joskus viikonlopppuna ja lomalla. Anna miehen mennä, ehtymätön luonnonvara. Yleensä kun oikein erolla uhkailevat on jo uusi kiikarissa ja kuvittelevat että seksi kestää sen pari vuotta kauemmin. Sittenpä näkevät..

no kyllä se seksi voi joillain kestää useammankin vuoden vaikka päivittäin.
katsos kun ihmiset ovat erilaisia tässäkin asiassa.
ei se seksin määrä - paljous tai vähyys - kerro kuitenkaan sen laadusta tai siitä onko suhde hyvä vai huono.

Mulla on toisinpäin Tuli ero kun halusin pillua joka päivä. Eikä vaimo antanut. mulle olis käynyt kaikki seksi viimeksi suuseksi oli usein se joka tyydytti molempia. Mutta haluan välillä naida oikeesti naista. Joka päivä.

Yhteistyössä