S
surullinen
Vieras
.. siis seksiä? Tällainen tilanne meillä. Seksiä noin 1-4 kertaa kuussa, keskimäärin se pari kertaa. Meillä on yhteistä taivalta takana lähes parikymmentä vuotta, kolme lasta, joista kaksi alle kouluikäistä. Arki on kiireistä, itse tällä hetkellä kaksivuorotyössä.
Mies ei juurikaan osallistu kotitöihin...asutaan omakotitalossa eli hommia riittää. Mies koskettaa ainoastaan silloin, kun on seksiä vailla. Ei kehu koskaan, romantiikka ja hellyys on kuulemma "lässynlässyn"-touhua. Ei kuulemma maksa vaivaa, kun minua ei huvittaisi kuitenkaan?!
Onko vika minussa? Muilla pareilla hänen mukaansa peitto heiluu jatkuvasti.
Nyt mies harkitsee avioeroa, kun joutuu elämään puutteessa. Itse pidän kyllä seksistä, mutta kaipaan läheisyyttä ja huomionosoituksia arkeen. Ei paljoa sytytä...
Onko kohtalotovereita?
Mies ei juurikaan osallistu kotitöihin...asutaan omakotitalossa eli hommia riittää. Mies koskettaa ainoastaan silloin, kun on seksiä vailla. Ei kehu koskaan, romantiikka ja hellyys on kuulemma "lässynlässyn"-touhua. Ei kuulemma maksa vaivaa, kun minua ei huvittaisi kuitenkaan?!
Onko vika minussa? Muilla pareilla hänen mukaansa peitto heiluu jatkuvasti.
Nyt mies harkitsee avioeroa, kun joutuu elämään puutteessa. Itse pidän kyllä seksistä, mutta kaipaan läheisyyttä ja huomionosoituksia arkeen. Ei paljoa sytytä...
Onko kohtalotovereita?