Onko KAKS:ssa "lapsettomuuspolia"?

  • Viestiketjun aloittaja bumbo
  • Ensimmäinen viesti
bumbo
Siis tuossahan tuo kysymys tulikin...elikkäs onko Kainuun keskussairaalalla lapsettomuuteen erikoistuneita lääkäreitä ja antavatko mitään hoitoja?

Kiitos vastanneille :flower:
 
tiidii
elikkäs ensin menin ihan tk lääkärin puheille,josta sitten sain lähetteen kaksiin ja mies maternaan spermatutkimukseen...aika pian tuli jo ensimmäinen aika kaksiin,siitä asiat sitten lähti rullaamaan..miehen sperma oli ok ja multa ultrattiin kohtu ja munasarjat,jotka olivat myös ok!sain clomifen reseptin ja kahdessa ensimmäisessä kierrossa mulla oli ultra aika,jossa katsottiin että onko lääke vaikuttanut yms..nyt olen syönyt clomeja 2kk ilman seurantaultraa,koska katsoivat että lääkkeen annostus on sopiva yms. enää yksi kierto jäljellä ja sitten pitää taas olla yhteyksissä sairaalaan,jos en ole raskautunut..toivoa ovat ainakin siellä meiän tilanteelle antaneet,toivottua tulosta tässä vaan odotellaan...
 
tiidii
se piti viel sanoa,että onhan se aika ikävää mennä sinne polille lapsettomuuden takia kun samassa odotustilassa raskaana olevat äipät oottavat omaa aikaansa...itku on päässy kun olen sieltä lähtenyt... :snotty:
 
junanviemä
Pistäkääs hei kommenttia ylemmille tahoille, jotta saisitte KAKS:n lapsettomuuspolin kauemmas raskaanaolevista... Kuulostaa ikävältä, että ne noin samoissa tiloissa ovat. Voihan siellä toki olla tilapula, mutta jos riittävästi pommitatte sairaalan johtoa, niin eiköhän jonkun vuoden kuluttua ole siinäkin asiassa muutos tapahtumassa... ainakin toivottavasti.
 
Niin lapsettomuusjututhan hoidetaan gynen polin kautta.Inssejä pidemmälle ei Kaksilla mennä.Sitten joko Ouluun tai Kuopioon.Mutta ultraukset onnistuvat edelleenkin kaksilla...
Ja siitä odotustilasta, se on kamalaa kun raskaana olevia on joka puolella, niinpä olen odotellut siinä käytävän puolella, käyvät sitten siitä hakemassa..
 
Niin lapsettomuusjututhan hoidetaan gynen polin kautta.Inssejä pidemmälle ei Kaksilla mennä.Sitten joko Ouluun tai Kuopioon.Mutta ultraukset onnistuvat edelleenkin kaksilla...
Ja siitä odotustilasta, se on kamalaa kun raskaana olevia on joka puolella, niinpä olen odotellut siinä käytävän puolella, käyvät sitten siitä hakemassa..
 

Yhteistyössä