onko kaikkien naisten pakko mennä joskus ..??

• Viestiketjun aloittaja apua
  • Ensimmäinen viesti
No kyllä se on vähintäänkin hyvin suositeltavaa käydä säännöllisesti gynellä. Mitäs luulisit saavasi selville ronkkimalla itseäsi? :xmas: Ja kuinka siinä edes onnistuisit?

Ei kai siitä ronkkimisesta kukaan erityisesti nauti mutta kaikeen tottuu...

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja apua:
gynelle? eikö sitä voi itse tutkia itseään?
en minä kehtaa olla toisen edessä alasti enkä varsinkaan tykkää kun toinen ronkkii mua. :(
saako kysyä mikä siinä on niin kamalaa? ihan normaalijuttu ja rutiinia gynegologillekkin. hyvähän se on tarkistuttaa aika ajoin että tuhvero on kunnossa.

Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:
No eihän mittään ole pakko.

Mutta siulla ei taija olla tarvittavaa tietotaitoa ihteis tutkimiseen? Vai ossaatko esim papa-kokkeen ottaa?
en kai, mutta vois se onnistua :D
Hehee, eihän sitä koskaan tiijä :D

Mut oikeesti, turha pelätä gyneä, vaikka eihän siellä kivaa ole. Ne gynet on kuule ronkkinu jo niin monen immeisen paikkoja, että siulta tuskin löytyy mittään sellaista ronkittavvaa, mikä liiemmin heitä hetkauttaisi ;)

ikävä kyllä
jossain vaiheessa on mentävä... ei kannata ajatella, että miehet ei ikinä vastaavaa.. miehet menee sitten vanhempana ja custom-motoristit aikaisemmin urologille, prostata vaivaa tai muuten kun ei ota eteen.. tai jos ummetusta..

voihan sitä toki itsensä jättää siltä osin hoitamatta, mutta sitten ehkäisykeinona on kondomi tai selibaatti, suosittelen selibaattia (tai suhdetta naisen kanssa) jolloin ei voi tulla raskaaksi, koska raskaana ollessa on paitsi käytävä gynellä, levitettävä itsensä kaikkien eteen synnyttäessä ja jopa sektiossa!! se alapää on paljas.

en minä kertaakaan kokonaan alasti ole gynella ollut ja synnytyksessäkin paita päällä.
Samahan se kumpaa päätä sitä aukoo, suuta hampulääkärillä tai alapäätä sen alan lääkärillä, kun ne on lääkäreitä ja näkee useampiakin ihan vaan ammatillisessa mielessä

apua
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
gynelle? eikö sitä voi itse tutkia itseään?
en minä kehtaa olla toisen edessä alasti enkä varsinkaan tykkää kun toinen ronkkii mua. :(
saako kysyä mikä siinä on niin kamalaa? ihan normaalijuttu ja rutiinia gynegologillekkin. hyvähän se on tarkistuttaa aika ajoin että tuhvero on kunnossa.
en ole ikinä käyny gynellä ja ajatuskin oksettaa. tulee mieleen viiltäjä leffa ja ne vainajat siinä :( enkä todellakaan halua et joku äijä lääkäri tökkii mua.

motoristin vaimo
Alkuperäinen kirjoittaja ikävä kyllä:
jossain vaiheessa on mentävä... ei kannata ajatella, että miehet ei ikinä vastaavaa.. miehet menee sitten vanhempana ja custom-motoristit aikaisemmin urologille, prostata vaivaa tai muuten kun ei ota eteen.. tai jos ummetusta..

voihan sitä toki itsensä jättää siltä osin hoitamatta, mutta sitten ehkäisykeinona on kondomi tai selibaatti, suosittelen selibaattia (tai suhdetta naisen kanssa) jolloin ei voi tulla raskaaksi, koska raskaana ollessa on paitsi käytävä gynellä, levitettävä itsensä kaikkien eteen synnyttäessä ja jopa sektiossa!! se alapää on paljas.
Mua rupes pirusti kiinnostaa, et miks custom motoristit aikaisemmin :)

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
en minä kertaakaan kokonaan alasti ole gynella ollut ja synnytyksessäkin paita päällä.
Samahan se kumpaa päätä sitä aukoo, suuta hampulääkärillä tai alapäätä sen alan lääkärillä, kun ne on lääkäreitä ja näkee useampiakin ihan vaan ammatillisessa mielessä
No ei se todellakaan ole sama kumpaa päätä näyttää :eek:
Mutta kyllähän se on hoidettava ne gynekäynnit, et esimerkiksi saa e-pillereitä jos ei ole tehty tutkimusta.

Yhteistyössä