Onko kaikki miehet pettäjiä????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyynä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lainaus"no niin. kiitosta tästä miehisestä näkökulmastaki.

onko se sitten niin että miehellä ne vietit on vahvemmassa ku naisella? vai miten se menee?"

Hmm.. En usko että vahvemmat sinänsä, kuitenkin jos ajatellaan että "urokselle" edullista pyrkiä levittämään omia geenejään mahdollisimman laajalle, toki siten että jälkikasvun säilyminen pyritään samalla turvaamaan, kun taas "naaraalle" tärkeä huolehtia siitä että jälkikasvu mahdollisimman turvatusti saadaan aikuisiksi ja että heille saataisiin mahdollisimman hyvät lähtökohdat.

-Vertaa varakas tai tärkeässä asemassa oleva vanhempi mies johon nuori kaunis nainen rakastuu, itse olen ajatellut että kyse voisi tuollaoin olla tuon tapaisesta, ehken tiedostamattomastakin asiasta.
Nainen saa jälkikasvulleen hyvät lähtökohdat ja mies taas (joka on voinut ponnistella asemansa eteen kauankin ja siitä syystä jo iäkkäämpi) taas kauniin ja vetreän kohteen omille geeneilleen..

Vietit sinänsä varmaan suht. yhtä vahvoja seksuaalisuudessa mutta suuntautuneisuudessa voi olla pientä eroa. Tosin naistenkaan käytös ei läheskään aina tunnu korreloivan tuohon..

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Alumiinikuu:
Alkuperäinen kirjoittaja joopa:
Jotain vikaa jokaisessa miehessä on. Ne jotka ei petä, hakkaa. Ne jotka ei hakkaa, ryyppää. Ne jotka ei ryyppää, pettää. Jne jne. En tunne ainuttakaan kunnollista miestä.

Meillä ei hakkaa, petä, huuda eikä ryyppää :D Onkohan tuossa joku piilevä vielä pahempi vika, jota ei niin vaan yli 10 vuodessa huomaakaan :D

ei. ko sie oot saanu sen kunnon miehen :D

Mä voin iloksenne ilmoittaa, että on tuollaisia ainakin kaks, mulla on se toinen :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jotain vikaa jokaisessa miehessä on. Ne jotka ei petä, hakkaa. Ne jotka ei hakkaa, ryyppää. Ne jotka ei ryyppää, pettää. Jne jne. En tunne ainuttakaan kunnollista miestä.

Meillä ei hakkaa, petä, huuda eikä ryyppää :D Onkohan tuossa joku piilevä vielä pahempi vika, jota ei niin vaan yli 10 vuodessa huomaakaan :D

Mä voin iloksenne ilmoittaa, että on tuollaisia ainakin kaks, mulla on se toinen :)

Mulla kolmas!
Mä en tunne yhtäkään miespuolista pettäjää. Naispuolisen pettäjän tunnen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ei kun meillä on TIETÄÄKSEMME tuollaiset miehet ;) TIETÄÄKSEMME elämme myös maa-nimisellä planeetalla, vaikka todellisuudessa voimme hyvinkin olla vain osa jotakin hullunhauskaa koetta, eikä meistä ketään ole välttämättä edes olemassa, vaan kaikki on suurta harhaa :D On nimittäin periaatteessa täysin mahdollista.
Onnittelut nyt kuitenkin hyvästä miehestä :flower:

Meinasin vastata että ei mun mies ainakaan kunnes tajusin että pettihän tuo entistä nykyistä mun kanssa...

Mutt ehkäpä sitä ei lasketa, kun kerta mä en ollut tässä tapauksessa petetty. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
hyvin vähän niitä taitaa valitettavasti olla jotka ei ole pettänyt. niin miehissä kuin naisissa.. ja se on oikeasti ihan kamalaa, en ymmärrä miks halutaa satuttaa muita niin. sairasta.

tätä peesailen.

kyllä on kaveri paskana. siis suurimman osan suhteesta mies oli pettäny. yrittäny vokotella jopa miun kaverin äitiä!! siis voitteko kuvitella???!!! :o |O |O

ei hemmetti oo mitään häpyä kyllä sillä jätkällä ollu! sitte ku kaverini pisti ukon pihalle niin tempas vielä turpaan. ja lapset näki kaiken... ovat ihan shokissa...

mut se on sitä kun ajatellaan vaan sitä omaa napaa. meillä jokaisella on vain yksi elämä, tiedän.. mutten itse koe et mun pitäis elää tää elämäni lytäten samalla mahdollisimman monta matkalla ja tehdä siitä heidän ainoasta elämästää kipeää. kuinka moni täälläkin on pettänyt ja puolustelee viel sitä. saati et neuvoo jatkamaan suhdetta jos se nyt vaan tuntuu hyvälle jo olemassa olevista kumppaneista viis.

Mun mies ei petä. enkä minä ole sinisilmäinen.
vaan meidän suhteen eteen tekee molemmat töitä sen eteen että kumpikin olisi onnellisia parisuhteessaan eikä sitä onnellisuuden huumaa tarttis lähteä muualta etsimään.
nimimerkillä kaksi paljon petettyä jotka löysi toisensa eikä kumpikaan halua kokea uudelleen petetyksi tulemista

Tätä palstaa kun joskus lukee, niin tulee melko synkkä fiilis kyllä miehistä... Tottahan toki, heti ensimmäisenä silmiin osuu ne "kusipää mieheni teki taas plaaplaa..." -ketjut ja sen jälkeen kaikki miehet alkaa tuntua epämiellyttäviltä. :|

Alkuperäinen kirjoittaja qwee:
Mun mies ei petä. enkä minä ole sinisilmäinen.
vaan meidän suhteen eteen tekee molemmat töitä sen eteen että kumpikin olisi onnellisia parisuhteessaan eikä sitä onnellisuuden huumaa tarttis lähteä muualta etsimään.
nimimerkillä kaksi paljon petettyä jotka löysi toisensa eikä kumpikaan halua kokea uudelleen petetyksi tulemista

siis onnea tosi paljon teille :hug:

semmonen asia tuli vielä mieleen jotta jos mie pettäsin miestäni jonku semmosen kanssa joka sillä hetkellä kanssa pettää oma muijaansa niin mitenköhän pettämisaltis semmonen suhe on jatkuessaan?

siis olisko siinä kokoajan mukana se tunne että: kerran petin (petti) niin petän (pettää) toisenki kerran? :/ vai voisko se suhe kuitenki onnistua hamaan hautaan asti?

Alkuperäinen kirjoittaja Ihana:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Kyllä kun juttuja kuuntelee niin jotkut taitavat pettääkin tilaisuuden tullen.Mutta eivät ole ainakaan vielä jääneet kiinni.

Niinpä... Uskomatonta mutta totta. :|

Pitäiskö tuollaisesta kertoa?Siis jos on tuttu pariskunta.En kyllä missään nimessä kerro!

Alkuperäinen kirjoittaja maatiainen:
En nyt sanois että kaikki on semmosia,mutta jotkut on..

Musta tuntuu että on hemmetin pieni todennäköisyys saada itselleen uskollista kumppania. Niin miehillä kuin naisilla, samanlaisia pettäjiä.

Tällähetkellä mä oon sun kanssa samaa mieltä,mutta siltikään en lähde yleistämään..

Kyllä kun juttuja kuuntelee niin jotkut taitavat pettääkin tilaisuuden tullen.Mutta eivät ole ainakaan vielä jääneet kiinni.

Niinpä... Uskomatonta mutta totta. :|

Pitäiskö tuollaisesta kertoa?Siis jos on tuttu pariskunta.En kyllä missään nimessä kerro!

Tietenki pitäis. Vasta myöhemmin tajuaa, kuinka suuren palveluksen olet tehnyt. Onko sellaista parisuhdetta ylipäätään tarkoitettu toimimaan, jossa toista petetään?

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
kyllä ja viimeks laivareissulla.muijat oikein tyrkyttää siellä t...raansa

siitäki voi kieltäytyä.
Viimekis kun mies oli laivalla niin työkaverit petti vaimojaan ja tyttöystäviään, mutta mieheni halusi olla yksin. kaverit ihmettelivät, mutta hän ei halua pettää

Yhteistyössä