Onko kaikki miehet pettäjiä????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyynä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
On semmosiakin jotka ei petä. Niin miehiä kuin naisiakin.

Tänne palstalle eksyy paljon porukkaa kertomaan pettäjäpuolisostaan, mutta kukaan ei kerro niistä hyvistä puolisoista. Eli palstan mukaan suurin osa on pettänyt ja loput tulee pettämään jossain vaiheessa, mutta harvemmin sitä hehkutetaan ihanasta onnesta ja kun toisten onnihan ei juuri ketään kiinnosta, varsinkaan niin paljon, jos etusivulla on otsikkona jotain miehen pettämisestä..

niin. ja mie kyllä tykkään lukia niitä kirjotuksia joissa joku kertoo mitä ihanata mies on keksiny tai tehny. niistä tullee hyvä mieli. ko tietää että on niitä hyviä miehiä jossain olemassa kuitennii :D

Ei kaikki oo... On kunnon miehiäkin... Tai exän kanssa ollessani lipsahdin väärälle polulle ihan suhteen loppupuolella, kun olin jo lähdössä, myt nyxän kanssa en oo törttöillyt

Alkuperäinen kirjoittaja äh:
Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:
Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:
No jos nyt ajatellaan siten, että urosten (eli miestenkin) tehtävä on iät ja ajat ollut levittää siementään niin moneen naaraaseen kuin vain mahdollista, niin onhan se vieteissä se, mikä nykyään lasketaan pettämisesksi.
Vietit on voimakkaita. Loppujen lopuksi se on ihan sama juttu kuin biologisen kellon tikittäminen naisilla.
Mutta onhan meillä ihmisillä on sentään se tahto millä estää viettien toteutuminen.
...tosin kyllä mun biologinen kello tikitti niin lujaa että vaikeaa olisi ollut jättää noudattamatta sen käskyä...

Minäpä nostan tätä vielä uudelleen. Mitä nieltä muut olette tästä??

Total bullshit
Ihminen on enemmän kuin eläin -enemmän kuin pelkät viettinsä. Tai voi olla, jos haluaa.

Ja miehillä ja naisilla on ihan sama vastuu uskollisuuden suhteen. En ole niin vakuuttunut tuosta biologisesta kellostakaan... Meillä se nimittäin tikittä miehellä aika paljon lujempaa kuin mulla...
:D

Uskon heti, että kaikki miehet pettää, kun joku todistaa mulle, että "kaikki naiset...."? Siis jos miehillä on pettäminen geeneissä (?!), niin naisillakin pitää olla jokin ominaisuus, mitä kaikki naiset tekevät. Eli te, jotka olette sitä mieltä, että kaikki miehet pettävät: kertokaa mulle, mitä kaikki naiset tekevät?!? =)

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
etkö sie ikinä raivoa ulos asioita? mie oon temperamenttinen nainen joka tuulettaa ajatuksiaan ja tunteitaan tasasin väliajoin. tämmöset kaveripiirissä sattuneet pettämiset (siis törkiät) on vaan semmonen asia joka saa epäilemään raivon vallassa kaikkea. mutta ei se silti tarkota sitä että ku oon rauhottunu niin epäilen ukkooni ja kaikkia vastaantulijoita.

enkä mie viljele epäluottamusta. sie et tiiä miusta mittään joten et voi tuommosia ees sanua. enkä oo mustasukkanenkaan. ite asiassa erittäinkin päinvastoin.

mustasukkasuuella ja epäilyillä ei ole mitään tekemistä pettämisen kanssa. jos mie tai joku muu on jotain mieltä asioista niin ei se ole syy pettämiseen.

No siis musta tietty tunteen hallinta on ihan terveellistä. Jotkut varmaan puolustelee niitä pettämisiäänkin sill, että "rakkaus" sokaisi silmät, eihän sitä rauhotuttuaan semmosta tekis.

Ja mitä epäluottamuksen viljelyyn tulee, niin musta omat asenteet ja sanat on todellakin luottamuksen, epäluottamuksen ja muidenkin asioiden viljelyä. Ihan sama, missä tunteentilassa ne on sanottu. Tietty asiat ottaa eri vahvuuksilla eri tilanteissa sanottuna, mutta jotain ne ihmisestä kertoo. Mulle tulis mieleenkään edes vitsillä epäillä, että mies pettäisi mua.

Tietenkään en tunne sua, enkä ole väittänytkään. Tällaisilla palstoilla kai kuitenkin saa kommentoida? Ja kommentit perustetaan yleensä toisen tekstiin. Mutta anti olla, rauha maassa, mun täytyy lähteä jatkamaan töitä. Mukavaa päivää!

hyvin vähän niitä taitaa valitettavasti olla jotka ei ole pettänyt. niin miehissä kuin naisissa.. ja se on oikeasti ihan kamalaa, en ymmärrä miks halutaa satuttaa muita niin. sairasta.

Mulla on mies, jonka en usko pettävän mua. 100% totuuttahan en voi tietää ja sen valitettavasti tiedän, ettei se sitä mulle kertoisi jos olisi pettänyt. Myös tilanteet muuttuu ja voihan olla, että joskus tulevaisuudessa tulisikin pettämään.
Mun mielestä olisi parempi, että mies jättäisi ja siirtyisi uuteen kuin pettäisi ja peittelisi asiaa. Itse pystyisin elämään sen asian kanssa paremmin, jos mies reilusti olisi ensin päättänyt meidän suhteen.
Mun mies ei ole kyllä ennen meidän suhdettakaan naisten perässä juossu ja oon sen eka kumppani (ja se mun). On myös luonteeltaan ujo ja olisi vaikea kuvitella tilannetta, jossa se pettäisi. Tämä ei tarkoita kuitenkaan sitä, että olisin sen iloisesti päästämässä lomalle jonnekin tunnettuun seksikohteeseen ulkomaille.

Siis tietenkään elämässä mikään ei ole varmaa. Ei ole varmaa, etteikö joutuisi onnettomuuteen, jäisi työttömäksi, saisi reumaa, talo palaisi, joutuisi sotaan. Ei ole myöskään varmaan, etteikö joutuisi jonkun pettämäksi -ystävän, työkaverin, puolison, itsensä. Mutta en mä nyt ala aktiivisesti sellaista asennetta viljelemäänkään. Siitä ei vaan ole mitään hyötyä. Se on vähän kuin joka päivä miettisin, että en kai vaan jää ratikan alle.

no en miekään semmosta asennetta viljele.

Alkuperäinen kirjoittaja kkk:
Melkein kaikki miehet pettävät, jos sopiva sauma tulee. Joitakin erittäin poikkeavia yksilöitä voi olla eksynyt joukkoon, jotka pystyvät torjumaan kiusauksen.

Tämmöinen asenne on musta oikeasti huolestuttava! Kai ne teidän miehet pettää, kun ette luota niihin. Samahan se sillon on, kuitenkin epäilette pettämisestä... Mun miehelle seksillä on muutakin merkitystä kuin fyysinen. En todellakaan usko, että pettäisi. Ja toisaalta en ole omistushaluinen. Jos "pettää" niin sitten se varmaan on rakastunut johonkuhun toiseen, jonka kanssa haluaisi vissiin mielummin elää. Silloin menkööt.

siis hei, eihän sitä kukaan usko että oma mies pettää!

Mutta toiset todella tuntevat miehensä, toisin kuin nää ihmettelijät että missä reissullaan mies on. Toiset miehet siis ovat kypsiä, vastuuntuntoisia ja elävät sitouneena perheelleen.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
hyvin vähän niitä taitaa valitettavasti olla jotka ei ole pettänyt. niin miehissä kuin naisissa.. ja se on oikeasti ihan kamalaa, en ymmärrä miks halutaa satuttaa muita niin. sairasta.

tätä peesailen.

kyllä on kaveri paskana. siis suurimman osan suhteesta mies oli pettäny. yrittäny vokotella jopa miun kaverin äitiä!! siis voitteko kuvitella???!!! :o |O |O

ei hemmetti oo mitään häpyä kyllä sillä jätkällä ollu! sitte ku kaverini pisti ukon pihalle niin tempas vielä turpaan. ja lapset näki kaiken... ovat ihan shokissa...

Alkuperäinen kirjoittaja Nippe:
Alkuperäinen kirjoittaja kkk:
Melkein kaikki miehet pettävät, jos sopiva sauma tulee. Joitakin erittäin poikkeavia yksilöitä voi olla eksynyt joukkoon, jotka pystyvät torjumaan kiusauksen.

Tämmöinen asenne on musta oikeasti huolestuttava! Kai ne teidän miehet pettää, kun ette luota niihin. Samahan se sillon on, kuitenkin epäilette pettämisestä... Mun miehelle seksillä on muutakin merkitystä kuin fyysinen. En todellakaan usko, että pettäisi. Ja toisaalta en ole omistushaluinen. Jos "pettää" niin sitten se varmaan on rakastunut johonkuhun toiseen, jonka kanssa haluaisi vissiin mielummin elää. Silloin menkööt.

siis hei, eihän sitä kukaan usko että oma mies pettää!

Mutta toiset todella tuntevat miehensä, toisin kuin nää ihmettelijät että missä reissullaan mies on. Toiset miehet siis ovat kypsiä, vastuuntuntoisia ja elävät sitouneena perheelleen.

juu, siis varmasti näitäkin on.

Vielä ei ole tarvinnut vieraan p.illun päälle kiivetä, en sano etten koskaan tai missään olosuhteissa sitä tekisi mutta ainakin toistaiseksi pystynyt hallitsemaan itsensä.

Totta tuo sinänsä että vietit ovat vahvoja, mutta ihmisellä kuitenkin myös se ajatteleva puolisko aivoissa jolla halutessaan pystyy kyllä hallitsemaan itsensä melko "kiperissäkin" tilanteissa.

Jotain vikaa jokaisessa miehessä on. Ne jotka ei petä, hakkaa. Ne jotka ei hakkaa, ryyppää. Ne jotka ei ryyppää, pettää. Jne jne. En tunne ainuttakaan kunnollista miestä.

Alkuperäinen kirjoittaja Tammihärkä:
Vielä ei ole tarvinnut vieraan p.illun päälle kiivetä, en sano etten koskaan tai missään olosuhteissa sitä tekisi mutta ainakin toistaiseksi pystynyt hallitsemaan itsensä.

Totta tuo sinänsä että vietit ovat vahvoja, mutta ihmisellä kuitenkin myös se ajatteleva puolisko aivoissa jolla halutessaan pystyy kyllä hallitsemaan itsensä melko "kiperissäkin" tilanteissa.

no niin. kiitosta tästä miehisestä näkökulmastaki.

onko se sitten niin että miehellä ne vietit on vahvemmassa ku naisella? vai miten se menee?

Alkuperäinen kirjoittaja joopa:
Jotain vikaa jokaisessa miehessä on. Ne jotka ei petä, hakkaa. Ne jotka ei hakkaa, ryyppää. Ne jotka ei ryyppää, pettää. Jne jne. En tunne ainuttakaan kunnollista miestä.

tämä on kyllä niin ikävä trendi nykyään.

Meillä ei hakkaa, petä, huuda eikä ryyppää :D Onkohan tuossa joku piilevä vielä pahempi vika, jota ei niin vaan yli 10 vuodessa huomaakaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja Alumiinikuu:

Meillä ei hakkaa, petä, huuda eikä ryyppää :D Onkohan tuossa joku piilevä vielä pahempi vika, jota ei niin vaan yli 10 vuodessa huomaakaan :D

ei. ko sie oot saanu sen kunnon miehen :D

Alkuperäinen kirjoittaja Syyskuu:
ON! Kolme vuotta luulin, että minulla on nyt sellanen mies joka ei ikinä pettäisi ja väärässä olin taas kerran :(

Näinhän se on. En ikinä sanoisi ettei mieheni petä, vastaan ettei mieheni TIETÄÄKSENI petä. Ikinä ei voi varmaksi tietää tai jos niin väittää niin se on itsepetosta.

ON! Kolme vuotta luulin, että minulla on nyt sellanen mies joka ei ikinä pettäisi ja väärässä olin taas kerran :(

Näinhän se on. En ikinä sanoisi ettei mieheni petä, vastaan ettei mieheni TIETÄÄKSENI petä. Ikinä ei voi varmaksi tietää tai jos niin väittää niin se on itsepetosta.

Noh noh. Pitäähän sitä elämässä johonkin luottaa. Oma lapsikin voi olla potentiaalinen murhamies, mutta todennäköisyys on aika pieni, jos henkeen ja vereen on väkivaltaa vastaan olevaa tyyppiä.

tää on hyvä. näin mieki sanon.

Noh noh. Pitäähän sitä elämässä johonkin luottaa. Oma lapsikin voi olla potentiaalinen murhamies, mutta todennäköisyys on aika pieni, jos henkeen ja vereen on väkivaltaa vastaan olevaa tyyppiä.

No kyllä mä silleen luotan etten jatkuvasti tarkkaile ja epäile. Mutta sanotaan etten ihan sokkiin menisi jos sellainen kävisi ilmi. Jotenkin pitää olla myös siihen mahdollisuuteen varautunut koska onhan se toki mahdollista. Samoin lapsesta voi tulla murhamies. Se ei ehkä ole todennäköistä mutta ei voi myöskään sanoa että olisi mahdotonta.

No kyllä mä silleen luotan etten jatkuvasti tarkkaile ja epäile. Mutta sanotaan etten ihan sokkiin menisi jos sellainen kävisi ilmi. Jotenkin pitää olla myös siihen mahdollisuuteen varautunut koska onhan se toki mahdollista. Samoin lapsesta voi tulla murhamies. Se ei ehkä ole todennäköistä mutta ei voi myöskään sanoa että olisi mahdotonta.

Enkä sanokaan, mutta minusta on kyllä mukavampi elää niin, että luottaa. Tuskin se nyt ratkaisevan paljon vähemmän sattuu, jos on "varautunut" kaikkeen mitä ikinä voi 0.005% todennäköisyydellä tapahtua.

Yhteistyössä