Onko kaikki miehet pettäjiä????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyynä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja vielä tosta pettämisestä, meilläpäin naiset on kovempia pettämään kun miehet. Tai aika tasoihin menee ehkä, mut tiedän ainakin enemmän (jossain vaiheessa elämää, jossakin suhteessa) pettäneitä naisia kun miehiä.

Alkuperäinen kirjoittaja äh:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
tuossa aamulla ukollekki raivosin että voi vittu mimmosia paskoja ootte kaikki, että sieki varmaan oot minua pettäny!

mistä sitä oikiasti tietää muitten tekemiset ko omansa? eihän ne kaikki ees koskaan tuu esille...

Niin no tämmönen asenne ei varmaan ainakaan auta asiaa....

eli mie en saa kiehua ystäväni puolesta vai????

Alkuperäinen kirjoittaja kkk:
Melkein kaikki miehet pettävät, jos sopiva sauma tulee. Joitakin erittäin poikkeavia yksilöitä voi olla eksynyt joukkoon, jotka pystyvät torjumaan kiusauksen.

Tämmöinen asenne on musta oikeasti huolestuttava! Kai ne teidän miehet pettää, kun ette luota niihin. Samahan se sillon on, kuitenkin epäilette pettämisestä... Mun miehelle seksillä on muutakin merkitystä kuin fyysinen. En todellakaan usko, että pettäisi. Ja toisaalta en ole omistushaluinen. Jos "pettää" niin sitten se varmaan on rakastunut johonkuhun toiseen, jonka kanssa haluaisi vissiin mielummin elää. Silloin menkööt.

siis hei, eihän sitä kukaan usko että oma mies pettää!

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Oletteko te tosissaan sitä mieltä että naiset ei petä? Kyllä varmasti pettää melkein yhtä paljon kun miehetkin.. Mutta tämä on vain minun mielipide eikä fakta =) Ja hauskaa on se kun sanotaan että minun mies ei ikinä petä! Sitä kun ei voi kukaan tietää ellei istu miehen vieressä jokainen hetki elämänsä ajan =)

juurikin näin.

ja tuohon naisten petturuuteen täytyy sen verran sanua että miulla on 13 läheistä likkakaveria ja VAIN YKSI heistä on pettäny suhteessa ollessaan.

ja mistäkö tiiän? no siittä ko me jutellaan aivan kaikki puhki. joten voi se olla mahollista tietenki että naiset pettää ihan yhtä paljon ko miehetki, mutta omassa ystäväpiirissä ei semmosia naisia juuri ole.

Mutta miten sä voit olla varma että ne kertoo sulle IHAN kaiken..?
Mullakin on kaveri, tosi läheisiä oltu ties kuinka kauan ja aina kaikki asiat jaettu ja kerrottu, siis tosiaankin kaikki.
Mutta niinpä vaan se unohti sen yhden ainoan asian kertoa, että oli ukkoansa pettänyt. Ukkonsa sitten kertoi mulle monta kuukautta myöhemmin..
Enkä mä olis ikinä uskonut että ystäväni tekis sellasta, todellakaan. Mut niin se vaan teki. Että et sä sitäkään voi tietää mitä ne kaveris on oikeesti puuhannu.

MUOKS. Ja lisään vielä itse aiheeseen, että mä olen hyvin luottavainen miestäni kohtaan.
Jos siinä olis yhtään pettäjää, se olis tehnyt sen edellisen suhteensa aikana, ihan varmasti. Mutta se on sille niin periaatekysymys että ei tehnyt sitä edes, vaikka sillä ei olis mitään väliä enää ollutkaan.
Joten luotan siihen ja uskon että siinä on niin paljon miestä että se kyllä kertoo mulle ensin jos haluaa jotain muuta naista lähteä paneskelemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Kyllä mulla ja miehellä tuntuu olevan sama käsitys parisuhteesta, että ensin hankkiudutaan entisestä eroon ennen ku lähetään muita panemaan jos siihen tarvetta tuntee.

Näin meilläkin. Entisestä eroon jos uutta haluaa. Miksi pettää, kun se parisuhde menee kumminkin siitä pilalle. Eli jätä ensin, jos tekee toista mieli. Näin ollaan sovittu ja luotan siihen, että kumpikin siinä pysyy.

Minä olen itse pettänyt kaikissa suhteissa, tässäkin.. Tämä suhde on vaan ainut jossa se jäi siihen yhteen kertaan.. Että tuosta pettämisestä voi "parantua" =)

Mä olen pettänyt kaikissa suhteissani paitsi nykyisessä.
Nyt olenkin ihan varma, että elämäni mies on löytynyt, kun ei ole todellakaan käynyt mielessänikään pettäminen eikä mitään siihen suuntaankaan.
Olen aivan varma, että enää en petä. Joten ei se mikään "kerran pettäjä, aina pettäjä" todellakaan pidä paikkaansa.

Melkein kaikki miehet pettävät, jos sopiva sauma tulee. Joitakin erittäin poikkeavia yksilöitä voi olla eksynyt joukkoon, jotka pystyvät torjumaan kiusauksen.

Tämmöinen asenne on musta oikeasti huolestuttava! Kai ne teidän miehet pettää, kun ette luota niihin. Samahan se sillon on, kuitenkin epäilette pettämisestä... Mun miehelle seksillä on muutakin merkitystä kuin fyysinen. En todellakaan usko, että pettäisi. Ja toisaalta en ole omistushaluinen. Jos "pettää" niin sitten se varmaan on rakastunut johonkuhun toiseen, jonka kanssa haluaisi vissiin mielummin elää. Silloin menkööt.

Paitsi että näköjään uskoo. Itsekin tuolla kerrot sanoneesi miehellesi niin ja siitähän tää koko juttu alkoi, että epäillään, että kaikki miehet olis pettäjiä. Eli se omakin. Mun mielestä moinen epäluottamuksen viljely on tyhmää. Ja mietin vaan, millä kriteereillä ootte miehenne valinneet, jos ette niihin luota.

Sitä paitsi en usko siihen, etteikö naiset muka pettäisi yhtä lailla. Joka tapauksessa en aio huolehtia asiasta jollei sellainen tule nenän eteen. Mustasukkaisuus on musta sairasta. Tai ainakin hengen heikkoutta.

Minä luotan mieheeni 100%:sti. Pakkohan se on. Eihän sitä muuten olisi mitään järkeä elää parisuhteessa. Ihan todella uskon, että hän ei minua pettäisi, kuten en minäkään häntä. Mutta en sano, että TIEDÄN VARMASTI, että me ei koskaan petetä. Totuushan on, että asiat saattavat joskus muuttua, mistä sen tietää. Mutta naimisiin on menty sillä ajatuksella, että loppuelämä yhdessä ollaan ja uskollisesti. Ja tämän mukaan elämme.

Meidän kaveriporukassa naiset ovat herkemmin pettäneet. Ainoastaan yksi mies on pettänyt ja vastaavasti naisista 3. En silti yleistä, uskon, että ihan yhtä yleistä on naisten ja miesten pettäminen, naiset vaan avautuvat aiheesta enemmän julkisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja punaolkaturpiili:
Oletteko te tosissaan sitä mieltä että naiset ei petä? Kyllä varmasti pettää melkein yhtä paljon kun miehetkin.. Mutta tämä on vain minun mielipide eikä fakta =) Ja hauskaa on se kun sanotaan että minun mies ei ikinä petä! Sitä kun ei voi kukaan tietää ellei istu miehen vieressä jokainen hetki elämänsä ajan =)

juurikin näin.

ja tuohon naisten petturuuteen täytyy sen verran sanua että miulla on 13 läheistä likkakaveria ja VAIN YKSI heistä on pettäny suhteessa ollessaan.

ja mistäkö tiiän? no siittä ko me jutellaan aivan kaikki puhki. joten voi se olla mahollista tietenki että naiset pettää ihan yhtä paljon ko miehetki, mutta omassa ystäväpiirissä ei semmosia naisia juuri ole.

Mutta miten sä voit olla varma että ne kertoo sulle IHAN kaiken..?
Mullakin on kaveri, tosi läheisiä oltu ties kuinka kauan ja aina kaikki asiat jaettu ja kerrottu, siis tosiaankin kaikki.
Mutta niinpä vaan se unohti sen yhden ainoan asian kertoa, että oli ukkoansa pettänyt. Ukkonsa sitten kertoi mulle monta kuukautta myöhemmin..
Enkä mä olis ikinä uskonut että ystäväni tekis sellasta, todellakaan. Mut niin se vaan teki. Että et sä sitäkään voi tietää mitä ne kaveris on oikeesti puuhannu.

no mie kirjotinki tuohon jo että voihan se olla mahollistaki että naiset pettää ihan yhtä paljon....

mie en ala tätä nytten sen enempää tässä vatvomaan mutta tiiän kuitenki omasta ystäväpiiristäni (siis niistä läheisistä) että onko pettäjiä vaiko eikö...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä mulla ja miehellä tuntuu olevan sama käsitys parisuhteesta, että ensin hankkiudutaan entisestä eroon ennen ku lähetään muita panemaan jos siihen tarvetta tuntee.

Näin meilläkin. Entisestä eroon jos uutta haluaa. Miksi pettää, kun se parisuhde menee kumminkin siitä pilalle. Eli jätä ensin, jos tekee toista mieli. Näin ollaan sovittu ja luotan siihen, että kumpikin siinä pysyy.

yleensä ne miehet vaan haluu syödä kakun ja silti pitää sitä. valitettavasti. meilläkin oli yhen ex:n kaa sama periaate mutta kappas vaan ku ei pitäny.

tuossa aamulla ukollekki raivosin että voi vittu mimmosia paskoja ootte kaikki, että sieki varmaan oot minua pettäny!

mistä sitä oikiasti tietää muitten tekemiset ko omansa? eihän ne kaikki ees koskaan tuu esille...

Ei kun tuohon tummennettuun kohtaan viittasin...

Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
Minä olen itse pettänyt kaikissa suhteissa, tässäkin.. Tämä suhde on vaan ainut jossa se jäi siihen yhteen kertaan.. Että tuosta pettämisestä voi "parantua" =)

Mä olen pettänyt kaikissa suhteissani paitsi nykyisessä.
Nyt olenkin ihan varma, että elämäni mies on löytynyt, kun ei ole todellakaan käynyt mielessänikään pettäminen eikä mitään siihen suuntaankaan.
Olen aivan varma, että enää en petä. Joten ei se mikään "kerran pettäjä, aina pettäjä" todellakaan pidä paikkaansa.

Minä petin nykyistäni ihan suhteen alussa, tunnustin heti ja sain anteeksi =) Ei ole sen jälkeen tehnyt mieli pettää eikä toivottavasti koskaan enää teekkään mieli..

On semmosiakin jotka ei petä. Niin miehiä kuin naisiakin.

Tänne palstalle eksyy paljon porukkaa kertomaan pettäjäpuolisostaan, mutta kukaan ei kerro niistä hyvistä puolisoista. Eli palstan mukaan suurin osa on pettänyt ja loput tulee pettämään jossain vaiheessa, mutta harvemmin sitä hehkutetaan ihanasta onnesta ja kun toisten onnihan ei juuri ketään kiinnosta, varsinkaan niin paljon, jos etusivulla on otsikkona jotain miehen pettämisestä..

On semmosiakin jotka ei petä. Niin miehiä kuin naisiakin.

Tänne palstalle eksyy paljon porukkaa kertomaan pettäjäpuolisostaan, mutta kukaan ei kerro niistä hyvistä puolisoista. Eli palstan mukaan suurin osa on pettänyt ja loput tulee pettämään jossain vaiheessa, mutta harvemmin sitä hehkutetaan ihanasta onnesta ja kun toisten onnihan ei juuri ketään kiinnosta, varsinkaan niin paljon, jos etusivulla on otsikkona jotain miehen pettämisestä..

Ja jos joku eksyy tänne kehumaan miestään, niin hän löytää kyllä itsensä maan raosta aika pian. Onneaan kun täällä ei todellakaan saa hehkuttaa :snotty:

Siis tietenkään elämässä mikään ei ole varmaa. Ei ole varmaa, etteikö joutuisi onnettomuuteen, jäisi työttömäksi, saisi reumaa, talo palaisi, joutuisi sotaan. Ei ole myöskään varmaan, etteikö joutuisi jonkun pettämäksi -ystävän, työkaverin, puolison, itsensä. Mutta en mä nyt ala aktiivisesti sellaista asennetta viljelemäänkään. Siitä ei vaan ole mitään hyötyä. Se on vähän kuin joka päivä miettisin, että en kai vaan jää ratikan alle.

Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:
No jos nyt ajatellaan siten, että urosten (eli miestenkin) tehtävä on iät ja ajat ollut levittää siementään niin moneen naaraaseen kuin vain mahdollista, niin onhan se vieteissä se, mikä nykyään lasketaan pettämisesksi.
Vietit on voimakkaita. Loppujen lopuksi se on ihan sama juttu kuin biologisen kellon tikittäminen naisilla.
Mutta onhan meillä ihmisillä on sentään se tahto millä estää viettien toteutuminen.
...tosin kyllä mun biologinen kello tikitti niin lujaa että vaikeaa olisi ollut jättää noudattamatta sen käskyä...

Minäpä nostan tätä vielä uudelleen. Mitä nieltä muut olette tästä??

Alkuperäinen kirjoittaja Hemmuli87:
Mä kyllä luotan siihen että mun mies ei tule koskaan pettämään mua..

ootko sie ihan varma tuosta? en ois miekään IKINÄ uskonu jotta kaverini mies pettää! niin rakasti vaimoaan ja lapsiaan ja oli niin onnellinen heiän kanssan, talo justiinsa ostettu, autot ja kaikki muutki, touhusivat perheenä kaikkea ja puolison kanssa oli sitä aikaa kaksinki. mutta niimpä vaan petti.

mie en luota enää yhteenkään mieheen. en ees tuohon ommaan ukkoon.

kaks exää on miuta pettäny, joten kyllä se tämä nykynenki sen varmaan jossain vaiheessa tekee. ei kahta iliman kolomatta.

onkohan se vika meissä naisissa? siis onko jotku naiset vaan semmosia persoonia joita miesten täytyy pettää??? vai valitaanko me vaan niin sokiasti semmoset ukot jotka on potentiaalisia pettäjiä ja näkeekö sitä mistään?

Minua ja miestäni on molempia petetty edellisissä suhteissa ja molemmat todella ollaan sitä mieltä että erotaan jos vieraat alkaa liikaa kiinnostamaan. Puhutaan tosi paljon ja avoimesti kaikesta pettämiseen liittyvästä.
Toisaalta ikinähän ei voi toisesta ihmisestä olla ihan 100% varma mutta tällä hetkellä ainakin luotan mieheeni täysin. Jos sattuisi käymään niin että mieheni alkaisi käymään esim. baareissa (mitä ei tee koskaan) niin voisin alkaa hieman pelkäämään.

Minun mieheni on ainakin sellainen, joka ajattelee aivoilla ja sydämellä =) En kyllä osaa ajatella, että pettäisi ikinä. Eikä ole kyllä seksin perässä juossut aikoinaan vapaanakaan, vaan etsinyt jotain suurempaa.
Nykyisin varmaan iso osa ihmisistä etsii koko ajan elämystä toisensa perään. Se sitten johtaa joidenkin kohdalla pettämiseen. Toisaalta nykyisin sitä kai myös tuntuu olevan paljon, kun joka paikassa se on julkista. Niin kuin täälläkin ;) Vähän niin kuin kauhutarinat synnytyksistä, niin nämä pettämiset jää mieliin paremmin kuin ne onnelliset jutut.

Paitsi että näköjään uskoo. Itsekin tuolla kerrot sanoneesi miehellesi niin ja siitähän tää koko juttu alkoi, että epäillään, että kaikki miehet olis pettäjiä. Eli se omakin. Mun mielestä moinen epäluottamuksen viljely on tyhmää. Ja mietin vaan, millä kriteereillä ootte miehenne valinneet, jos ette niihin luota.

Sitä paitsi en usko siihen, etteikö naiset muka pettäisi yhtä lailla. Joka tapauksessa en aio huolehtia asiasta jollei sellainen tule nenän eteen. Mustasukkaisuus on musta sairasta. Tai ainakin hengen heikkoutta.

hei kuule, et vissiin erota pikaistuksissa ja vihassa sanottua totuuesta???

etkö sie ikinä raivoa ulos asioita? mie oon temperamenttinen nainen joka tuulettaa ajatuksiaan ja tunteitaan tasasin väliajoin. tämmöset kaveripiirissä sattuneet pettämiset (siis törkiät) on vaan semmonen asia joka saa epäilemään raivon vallassa kaikkea. mutta ei se silti tarkota sitä että ku oon rauhottunu niin epäilen ukkooni ja kaikkia vastaantulijoita.

enkä mie viljele epäluottamusta. sie et tiiä miusta mittään joten et voi tuommosia ees sanua. enkä oo mustasukkanenkaan. ite asiassa erittäinkin päinvastoin.

mustasukkasuuella ja epäilyillä ei ole mitään tekemistä pettämisen kanssa. jos mie tai joku muu on jotain mieltä asioista niin ei se ole syy pettämiseen.

No jos nyt ajatellaan siten, että urosten (eli miestenkin) tehtävä on iät ja ajat ollut levittää siementään niin moneen naaraaseen kuin vain mahdollista, niin onhan se vieteissä se, mikä nykyään lasketaan pettämisesksi.
Vietit on voimakkaita. Loppujen lopuksi se on ihan sama juttu kuin biologisen kellon tikittäminen naisilla.
Mutta onhan meillä ihmisillä on sentään se tahto millä estää viettien toteutuminen.
...tosin kyllä mun biologinen kello tikitti niin lujaa että vaikeaa olisi ollut jättää noudattamatta sen käskyä...

Minäpä nostan tätä vielä uudelleen. Mitä nieltä muut olette tästä??

Total bullshit
Ihminen on enemmän kuin eläin -enemmän kuin pelkät viettinsä. Tai voi olla, jos haluaa.

Ja miehillä ja naisilla on ihan sama vastuu uskollisuuden suhteen. En ole niin vakuuttunut tuosta biologisesta kellostakaan... Meillä se nimittäin tikittä miehellä aika paljon lujempaa kuin mulla...

Ei kun tuohon tummennettuun kohtaan viittasin...

no nimenomaan!!!! siis enkö mie saa kiehua ystäväni puolesta? eikö omalle ukolle voi tämmösiä asioita sanua? eikö voi hakea omasta ukosta sitä peliseinää näille?

jos et sie voi etkä uskalla niin mie kyllä uskallan.

Mie oon miehelle sanonut tästä että jos alkaa toista tekemään mieli, niin kunnioittais minua ees sen verran että kertois ennen kuin jotain tapahtuu. Ja sama tietty toisinkin päin.
Koska se loukkais vielä enemmän jos sais jälkeenpäin tietää että mies ois homminut jonkun toisen kans, näin ainakin luulen.

Yhteistyössä