Onko kaikki miehet pettäjiä????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyynä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nyynä

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
32 441
10
38
siis kun jokaikinen päivä voi miltei lukea tältäki palstalta siittä miten k*sipäisiä pettäjiä miehet on, niin onko niitä kunnollisia miehiä sitte olemassakaan?

tämmönen ajatus vaan kumpus mielen syövereistä ko kaveri aamulla itkusena soitteli että loppu se heiänki 15 vuojen suhe ko mies jäi kiinni rysänpäältä.... tai siis no, eihän se tietty rysä ollu jonka päällä makoili :whistle:

onko siis tosi, ettei suomesta löyvy yhtään kunnollista miestä? semmosta joka ei oo koskaan suhteissaan pettäny ja joka ei petäkkään.

taitaa olla utopiaa koko juttu....

Alkuperäinen kirjoittaja pah:
ämmät on ihan samanlaisia,osaavat vaan salailla paremmin

jahas... ja tässä on ainaki yks ämmä joka ei oo koskaan pettäny! vaikka ois tilaisuuksiaki ollu niin en oo. ei oo tarvetta pettää, eikä onnistuis miun luonnollakaan tuo pettäminen...

No jos nyt ajatellaan siten, että urosten (eli miestenkin) tehtävä on iät ja ajat ollut levittää siementään niin moneen naaraaseen kuin vain mahdollista, niin onhan se vieteissä se, mikä nykyään lasketaan pettämisesksi.
Vietit on voimakkaita. Loppujen lopuksi se on ihan sama juttu kuin biologisen kellon tikittäminen naisilla.
Mutta onhan meillä ihmisillä on sentään se tahto millä estää viettien toteutuminen.
...tosin kyllä mun biologinen kello tikitti niin lujaa että vaikeaa olisi ollut jättää noudattamatta sen käskyä...

Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
ei löydy kunnon miehiä...jos niitä nyt joskus edes on ollu. miehet ovat samaa paskaa eri paketeissa. |O :headwall:

niin. mie oon kanssa miettiny sammaa ko lähipiirissä 85 prosenttia naisista on tullu petetyksi. ja täytyy totuuenmukasesti sanua että vaan yks ystäväni on pettäny kaikissa suhteissaan. muut ei. että se siittä naisten pettämisestä.

tuossa aamulla ukollekki raivosin että voi vittu mimmosia paskoja ootte kaikki, että sieki varmaan oot minua pettäny!

mistä sitä oikiasti tietää muitten tekemiset ko omansa? eihän ne kaikki ees koskaan tuu esille...

No juu kyllä kai niitä uskollisia miehiä on mut ne on kaikki varattu jo :D
Mies ei ole aiemmissa suhteissa pettäny mut sitä on petetty. Mie en oo exää ikinä pettäny mut se kyllä petti minua jokatoisen narkkihuoran kans.
Kyllä mulla ja miehellä tuntuu olevan sama käsitys parisuhteesta, että ensin hankkiudutaan entisestä eroon ennen ku lähetään muita panemaan jos siihen tarvetta tuntee.

Oon kyllä usein miettiny tuota samaa...
Itse kun en voisi edes kuvitella pettäväni ketään, se vaan ei jotenkin tunnu mahdolliselta. Mun mielestä suhteessa kuuluu olla uskollinen.
Onko nykyaikana sit moraali niin alhaalla, että kaikki tuntuvat pettävän toisiaan?
Varmaan tätä ilmenee myös naisissa, vaikka välillä tuntuukin et on enemmän miesten ongelma.

No löytyy niitä! Mua muutenkin ottaa päähän sellainen yletön naisistaminen tai miehistäminen. Siis sellainen puhe, että miehet on tällaisia ja tällaisia ja mä nyt vaan teen näin, koska mä oon nainen. Me ollaan ainakin molemmat ihan vaan ihmisiä toisillemme.

Toiseksi ihmettelen sitä, kuinka yleistä on mielipide siitä, ettei sukupuolien välillä voi olla muuta kuin jännitettä. Siis että mies ja nainen eivät voi ystävystyä tuntematta edes houkutusta seksiin. No höpönlöpö sanon minä.

Ja sanon vielä senkin, että epäluottamus luo epäluottamusta...

Alkuperäinen kirjoittaja Hemmuli87:
Mä kyllä luotan siihen että mun mies ei tule koskaan pettämään mua..

ootko sie ihan varma tuosta? en ois miekään IKINÄ uskonu jotta kaverini mies pettää! niin rakasti vaimoaan ja lapsiaan ja oli niin onnellinen heiän kanssan, talo justiinsa ostettu, autot ja kaikki muutki, touhusivat perheenä kaikkea ja puolison kanssa oli sitä aikaa kaksinki. mutta niimpä vaan petti.

mie en luota enää yhteenkään mieheen. en ees tuohon ommaan ukkoon.

kaks exää on miuta pettäny, joten kyllä se tämä nykynenki sen varmaan jossain vaiheessa tekee. ei kahta iliman kolomatta.

onkohan se vika meissä naisissa? siis onko jotku naiset vaan semmosia persoonia joita miesten täytyy pettää??? vai valitaanko me vaan niin sokiasti semmoset ukot jotka on potentiaalisia pettäjiä ja näkeekö sitä mistään?

Oletteko te tosissaan sitä mieltä että naiset ei petä? Kyllä varmasti pettää melkein yhtä paljon kun miehetkin.. Mutta tämä on vain minun mielipide eikä fakta =) Ja hauskaa on se kun sanotaan että minun mies ei ikinä petä! Sitä kun ei voi kukaan tietää ellei istu miehen vieressä jokainen hetki elämänsä ajan =)

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
No juu kyllä kai niitä uskollisia miehiä on mut ne on kaikki varattu jo :D
Mies ei ole aiemmissa suhteissa pettäny mut sitä on petetty. Mie en oo exää ikinä pettäny mut se kyllä petti minua jokatoisen narkkihuoran kans.
Kyllä mulla ja miehellä tuntuu olevan sama käsitys parisuhteesta, että ensin hankkiudutaan entisestä eroon ennen ku lähetään muita panemaan jos siihen tarvetta tuntee.

no näin! :hug:

Melkein kaikki miehet pettävät, jos sopiva sauma tulee. Joitakin erittäin poikkeavia yksilöitä voi olla eksynyt joukkoon, jotka pystyvät torjumaan kiusauksen.

Oma mieheni on ollut uskollinen, mutta se ei tarkoita että häntä kannattaisi kovin koetella lähettämällä hänet yksin tai miesporukassa lomalle jonnekin tunnettuun seksikohteeseen, jossa pano maksaa paukun verran tms.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
tuossa aamulla ukollekki raivosin että voi vittu mimmosia paskoja ootte kaikki, että sieki varmaan oot minua pettäny!

mistä sitä oikiasti tietää muitten tekemiset ko omansa? eihän ne kaikki ees koskaan tuu esille...

Niin no tämmönen asenne ei varmaan ainakaan auta asiaa....

Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
ei löydy kunnon miehiä...jos niitä nyt joskus edes on ollu. miehet ovat samaa paskaa eri paketeissa. |O :headwall:

niin. mie oon kanssa miettiny sammaa ko lähipiirissä 85 prosenttia naisista on tullu petetyksi. ja täytyy totuuenmukasesti sanua että vaan yks ystäväni on pettäny kaikissa suhteissaan. muut ei. että se siittä naisten pettämisestä.

ei sitä ikinä tiedä...tai ehkä joskus. onhan niitä jotka saa monen vuoden päästä tietää että miehellä ollu/on suhde toiseen. näitä juttuja kun lukee niin pakostakin alkaa mennä usko miehiin. ja suurin osa mun miehistä ovat olleet läpi mätää. :whistle:

sitä mietin myös että mies joilla ennen ei oo ollu minkäänlaista moraalia niin voiko siitä tulla kunnon mies joka ei pettää? :|

Alkuperäinen kirjoittaja äh:

Niin no tämmönen asenne ei varmaan ainakaan auta asiaa....

mä en usko että muijan asenne on se mikä saa meis pettää. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Oletteko te tosissaan sitä mieltä että naiset ei petä? Kyllä varmasti pettää melkein yhtä paljon kun miehetkin.. Mutta tämä on vain minun mielipide eikä fakta =) Ja hauskaa on se kun sanotaan että minun mies ei ikinä petä! Sitä kun ei voi kukaan tietää ellei istu miehen vieressä jokainen hetki elämänsä ajan =)

juurikin näin.

ja tuohon naisten petturuuteen täytyy sen verran sanua että miulla on 13 läheistä likkakaveria ja VAIN YKSI heistä on pettäny suhteessa ollessaan.

ja mistäkö tiiän? no siittä ko me jutellaan aivan kaikki puhki. joten voi se olla mahollista tietenki että naiset pettää ihan yhtä paljon ko miehetki, mutta omassa ystäväpiirissä ei semmosia naisia juuri ole.

Eipä se pettäminen kyllä sukupuolta katso! Jotkut miehet pettää, toiset ei. Jotkut naiset pettää, toiset ei.
Toiset vaan on niin heikkoja, että eivät voi vastustaa kiusausta, ja toiset eivät edes näe kiusauksia.

Alkuperäinen kirjoittaja kkk:
Melkein kaikki miehet pettävät, jos sopiva sauma tulee. Joitakin erittäin poikkeavia yksilöitä voi olla eksynyt joukkoon, jotka pystyvät torjumaan kiusauksen.

Tämmöinen asenne on musta oikeasti huolestuttava! Kai ne teidän miehet pettää, kun ette luota niihin. Samahan se sillon on, kuitenkin epäilette pettämisestä... Mun miehelle seksillä on muutakin merkitystä kuin fyysinen. En todellakaan usko, että pettäisi. Ja toisaalta en ole omistushaluinen. Jos "pettää" niin sitten se varmaan on rakastunut johonkuhun toiseen, jonka kanssa haluaisi vissiin mielummin elää. Silloin menkööt.

Yhteistyössä