Onko kaikki katsomassa Putousta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pallomasi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pallomasi

Jäsen
01.02.2014
78
0
6
Kun on näin hiljaista.
Itse tässä yritän saada 2-vuotiasta neitosta nukkumaan. Eli istun pimeässä huoneessa ja hoen "laitahan päätä tyynyyn" "koitahan nukkua nyt" "se uniapina on siellä sun vieressä" "ei, en anna tuttia" jne.
Meneehän tää lauantai-ilta näinkin :D

Ei kaikki. Valtaosa meistä älymystöön lukeutuvista tekee muuta. Esim. minä luen kirjaa, mutta lapsen nukuttamisen takia pitää välillä vaan kännykän kautta surffailla netissä...

Ei. Mies meni ystävänsä luo viettämään iltaa eikä näe putousta, joten tasapuolisesti minäkään en katso niin saadaan yhdessä sitten katsoa uusinta :D Mulla on muksut jo pedissä ja just herkuttelin itsetehdyllä pitsalla, uhhuh :p

No mä en taida kuulua siihen "parempaan porukkaan", aion tuon katsoa mahdollisesti huomenna :D Mut nyt näyttäis unimatti vieneen voiton tytöstä. Naapurihuoneessakin kuulostais olevan hiljaista, joten taidan siirtyä telkkarin ääreen katsomaan vaikka jotain leffaa :)

Ei kaikki. Valtaosa meistä älymystöön lukeutuvista tekee muuta. Esim. minä luen kirjaa, mutta lapsen nukuttamisen takia pitää välillä vaan kännykän kautta surffailla netissä...

Mä ilmeisesti kuulun neropatteihin, sillä olen tallentanut putouksen. Ajattelin alkaa katsomaan sitä kohta, kelaan vaan yli kaikki "improvisaatio" tehtävät ja mainokset, katson vain hahmot, valmiiksi treenatut sketsit ja viikkokatsauksen. Koko 1,5h ohjelman katsomiseen menee max 20 min aikaa ja voin tehdä jotain muuta "säästyneellä" ajalla :)

Yhteistyössä