onko kaikki äidit täällä lähempänä 30v. vai löytyiskös niitä

en varmaa tänää kyl kerkii ku lapset herää ni täytyy jatkaa siivousta... tää paikka on pahempi ku sikolätti :kieh: ja pyykkiä keräänty ku oltiin reissussa, sitä ei voi olla noin paljon...mut muuten mä oon se ainut jolla on vielä hyökkäysvaunut tos pihal. ku ei muilla enää oo noin pieniä lapsia...et jos tossa laatikol ollaan niin niistä meidät tunnistaa...
 
nii siis meil oli itäsiperianlaika ja sekarotunen. mut ei oo enää ku ei tähän kämppään mahu ees ihmiset ni oli etsittävä niille pojille uudet kodit... :\| mutta onneks löyty hyvät ja ihanat kodit, voidaan käydä kattoo hauvoja millon vaan halutaan.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.07.2005 klo 11:31 jenna kirjoitti:
nii siis meil oli itäsiperianlaika ja sekarotunen. mut ei oo enää ku ei tähän kämppään mahu ees ihmiset ni oli etsittävä niille pojille uudet kodit... :\| mutta onneks löyty hyvät ja ihanat kodit, voidaan käydä kattoo hauvoja millon vaan halutaan.
onko toinen niistä sellanen harmaa iiiso hauveli?
 
ihana hiljaisuus vanhemmat tytöt mummon kaa mökillä ja pienin nukkuu. rehkin koko vkl ja sain pestyy kaikki matot... kyllä tuntuu nahkassa, paloi hieman! ja ei ku sivoomaan! oonko mä jotenkin siivoushullu, en kai. mut en pysty olee tääl ku on niin sotkusta :kieh:
 
niin pitäs täälläkin siivota vaikka ei siitä kauaa oo ku luuttuttiin lattiat jne,mut silti tääl taas on paskasta..ei oikein kerkee sillonkaa ku mea nukkuu ku sillä ei oo niin hirvittävän pitkiä ne päikkärit..eikä voi imuroida sillon ku se on hereillä ku se pelkää sitä..et sit pitää melkein meeuska laittaa mummon luo ku siivoo..
 
muumimamma78
kauheeta... :snotty:
tuli heti hirmu vanha olo kun kyseltiin etteikö muita kuin lähempänä 30v..tajus et apua mäkin oon jo pian 30v...vanha akka.
nyt siis 27v ekan lapsen kyllä sain 22v tuntuu et siitäkin jo ikuisuus aikaa niin se aika vaan menee nykyään jo 3:n lapsen äityli

 
niin no enhän mä sitä sillai pahalla tarkottanu niin ku varmaan ymmärsitkin...kunhan kysyin ku itekki oon kuiteski parikymppinen..

ja jennalle..
pitää vastata tänne ku toi mun meili ei anna kirjottaa viestejä (?!!)..nii en ainakaa mä oo muita p-mäkeläisiä nuoria äitejä tavannu..tai tiedän kyllä pari,mut ei ne vissiin sit kirjottele näille tai vauva lehden sivuille..onhan se meidän muksu ihan tyytyväinen,mut vaan aikas villi ;) ..se kun oppi just viel seisomaan tukee vasten..
 

Yhteistyössä