Onko kaikilla ystäväpariskuntia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Q?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Q

Q?

Vieras
Olemmekohan me mieheni kanssa kovin poikkeavassa tilanteessa kun meillä ei oikeastaan ole ystäväpariskuntia? Mies tekee paljon töitä ja itse olen pienten lasten kanssa kotona. Mammakavereita minulla kyllä on, ja miehellä pari melko kaukana asuvaa vanhaa koulukaveria, mutta yhteisiä ystäviä meillä ei ole. Ollaan melko perhekeskeisiä eli vietetään vapaa-aikamme perheen kanssa, joskus harvoin on joitain omia ilta- tms. menoja. Toisaalta olisi kiva jos joskus voisi viettää iltaa toisten pariskuntien kanssa.

Ei montaa, mutta muutama oikein hyvä kyllä. Tänä syksynä läheisin ystäväpariskunta erosi ja se otti itselläkin koville. Aika harvoin näitä pariskuntia tavataan, mutta muutaman kerran vuodessa yökyläillään puolin ja toisin. Satunnaisesti vietetään yhdessä juhannuksia ja uutta vuotta.

[QUOTE="vierailija";29248556]Ei meillä ainakaan ole. Mulla ei ole edes omia kavereita, miehellä on vaikka kuinka. Mä en vaan jotenkin jaksa ylläpitää ystävyyssuhteita.[/QUOTE]

Niin, vähän samaa vikaa ehkä koska en esim. vanhoihin opiskelukavereihin jaksa oikein pitää yhteyttä. Ja monen kanssa ollaan niin eri elämäntilanteissakin. Nää nykyiset mammakaverit on uusia joten ollaan just lasten kautta tutustuttu ja sitä kautta on siis jotain yhteistä. Meillä ei kyllä ole kummallakaan oikein mitään yökyläilyperinnettä ollut ennenkään eikä varmasti edes osattaisi yökyläillä muiden luona.

Yhteistyössä