onko kaikilla näkyny kivekset rakenneultrassa jos ollut poika?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmailija

Vieras
juu, elikkäs kävin rakenneultrassa eilen ja ei näkyny kiveksiä ainaka viel, mutta kätilö sanoi et liikkuu niin paljon et vois olla poika....

tulokkaan sukupuolella ei ole väliä mutta aattelin vaan että mahtaako olla sit pikku prinsessa tulossa kun ei ainaka näkyny kiveksiä.....

Ei meilläkään kasseja näkynyt. Ihan selvä "tappi" näkyi jalkojen välissä. Poikaa siis ehdotettiin tulevaksi. Parin viikon päästä selviää menikö oikein.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei meilläkään kasseja näkynyt. Ihan selvä "tappi" näkyi jalkojen välissä. Poikaa siis ehdotettiin tulevaksi. Parin viikon päästä selviää menikö oikein.

mä joudun oottelee viel n.20 vkoa et nään tulokkaan....

on näkyny, jos on ollu sopivassa asennossa. varmaksi eivät ole ultraajat kuitenkaan vielä rakenneultrassa meidän poikia sanoneet, vaan että voisi olla kivekset tms.

noo enpä mee ny sit veikkailee kumpi tulee....meidän tulokas oli niiiiin vauhdikas ettei oikee kunnol näyttäny "vehkeitään", eikä paljon muutaakaan sen puoliin :-)...

pääasia oli kuitenkin et kaikki oli ok ja tarpeelliset osat ja elimet löyty :-)

Alkuperäinen kirjoittaja sohvaperuna:
Parin viikon välein ultrattiin ja vasta kk ennen syntymää tyttö muuttui pojaksi :D

no justiinsa ;-)
taidanpa siis ihan suosiolla lopettaa arvuuttelut...vaiks onkin niinn kivaa arvuutella sukupuolta ja muutenkin luonnetta yms....

Rakenneultrassa kätilö kyllä näytti ruudulta missä on kivekset ja missä pippeli mutta en minä niitä itse niitä siitä ruudusta erottanut. Sitten rv30 ultrassa kysyin vielä varmistusta lääkäriltä ja sitten erottui jo hyvin että itsekin ne selvästi ruudulta näin.

Yhteistyössä