Onko kaikilla ainakin yksi HYVÄ ystävä?

  • Viestiketjun aloittaja vierastus
  • Ensimmäinen viesti
viiden äiti
Ei montaa, oikeastaan kolme hyvää jolle voi kaikesta puhua ja joiden kanssa parannetaan maailmaa. Yksi on ylitse muiden, oikea arre, kestänyt nutkissa mukana jo 15 vuotta:) Kultaakin kalliimpi!
 
Alkuperäinen kirjoittaja viiden äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja lakaisukone:
Mulla 2 niin hyvää että kaikesta voin puhua. Mies ei lukeudu näihin... :'( :headwall:
Minusta mies ei voi oikein lukeutua ystäviin, kaikilla olyava omat ystävänsä.
Kyllä minulle mieheni ehttomasti paras ystävä. hälle voin kertoa kaiken. nauraa yhdessä. hänen seurassaan mukavinta viettää aikaa. kun kuulen uuuden asian hälle haluan ensin kertoa.
sen lisäksi että rakkaani, myös paras ystäväni.

Ja meillä myös muut kaverit yhteisiä..tietnkin on näitä mun kautta kavereita ja miehen kautta mutta yhessä niitä nähdään
 
Kirjauduin ulos jo
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
Alkuperäinen kirjoittaja viiden äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja lakaisukone:
Mulla 2 niin hyvää että kaikesta voin puhua. Mies ei lukeudu näihin... :'( :headwall:
Minusta mies ei voi oikein lukeutua ystäviin, kaikilla olyava omat ystävänsä.
Kyllä minulle mieheni ehttomasti paras ystävä. hälle voin kertoa kaiken. nauraa yhdessä. hänen seurassaan mukavinta viettää aikaa. kun kuulen uuuden asian hälle haluan ensin kertoa.
sen lisäksi että rakkaani, myös paras ystäväni.

Ja meillä myös muut kaverit yhteisiä..tietnkin on näitä mun kautta kavereita ja miehen kautta mutta yhessä niitä nähdään
Siis mä en voi kaikesta puhua miehelle. Keskustelutaidoton on.
 
Hmm.. mies on ainoa, johon luotan 100%sesti ettei jutut leviä. Mutta men olekaan kummonen luottaja, pari luottofrendiä on mutta niillekin höpötän vähän varauksella.
Kun yks pettää, tuntuu että kaikki vois pettää. Ja kun useampi pettää, on parempi pitää tietynlaiset asiat ihan itsellään.
 
Minulla on kolme oikein hyvää ystävää, joista 2 asuu muualla, mutta olemme silloin tällöin yhteyksissä.. yhden olen tuntenut ihan lapsesta asti, toiseen tutustui sattumalta ala-asteen pihalla 6.luokalla ja kolmannen olen tuntenut 6 vuotta.. miehenkin varmaan voi laskea hyväksi ystäväksi, vaikka ei hänelle ihan kaikkea voi kertoa.. :)
 

Yhteistyössä