vierastus
Jolle voi puhua lähes kaikesta? Oletko tuntenut kauan hänet?
Minulla ei "muuta" kuin mieheni, tunnettu 10vuotta
Minulla ei "muuta" kuin mieheni, tunnettu 10vuotta
Minusta mies ei voi oikein lukeutua ystäviin, kaikilla olyava omat ystävänsä.Alkuperäinen kirjoittaja lakaisukone:Mulla 2 niin hyvää että kaikesta voin puhua. Mies ei lukeudu näihin... :'( :headwall:
Kyllä minulle mieheni ehttomasti paras ystävä. hälle voin kertoa kaiken. nauraa yhdessä. hänen seurassaan mukavinta viettää aikaa. kun kuulen uuuden asian hälle haluan ensin kertoa.Alkuperäinen kirjoittaja viiden äiti:Minusta mies ei voi oikein lukeutua ystäviin, kaikilla olyava omat ystävänsä.Alkuperäinen kirjoittaja lakaisukone:Mulla 2 niin hyvää että kaikesta voin puhua. Mies ei lukeudu näihin... :'( :headwall:
Siis mä en voi kaikesta puhua miehelle. Keskustelutaidoton on.Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:Kyllä minulle mieheni ehttomasti paras ystävä. hälle voin kertoa kaiken. nauraa yhdessä. hänen seurassaan mukavinta viettää aikaa. kun kuulen uuuden asian hälle haluan ensin kertoa.Alkuperäinen kirjoittaja viiden äiti:Minusta mies ei voi oikein lukeutua ystäviin, kaikilla olyava omat ystävänsä.Alkuperäinen kirjoittaja lakaisukone:Mulla 2 niin hyvää että kaikesta voin puhua. Mies ei lukeudu näihin... :'( :headwall:
sen lisäksi että rakkaani, myös paras ystäväni.
Ja meillä myös muut kaverit yhteisiä..tietnkin on näitä mun kautta kavereita ja miehen kautta mutta yhessä niitä nähdään
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No ei mulla ainakaan ole kuin mies.