Olenpa joutumassa osastolle hiukan pidemmäksi aikaa kuin pari päivää, mietin vaan että pitääkö tehdä jotain järjestelyjä esim.laskujen maksut vai pääsenkö itse hoitamaan niitä sieltä käsin.Alkuperäinen kirjoittaja Fantaihana:Oltiin -06 alkukesästä pojan kanssa siellä viikon mut ei kyl tullu mieleenkään et olis pitäny asioita hoitaa oli ihan tarpeeksi muuta tekemistä. Kai niitä asioita voi hoitaa sit parí vuorokatutta myöhemmin kun pääse kotiin?
Halusin vaan yksinkertaisen vastauksen yksinkertaiseen kysymykseen mutta kukaan ei sitä tässä ketjussa antanut. On itellä vähän pinna tiukalla kun inhottaa osastolle joutuminen ja mahd. irtisanoutumiset yms...Alkuperäinen kirjoittaja Fantaihana:En kai mä nyt kauheen ilkee ollu, olisit aloituksessa voinut selventää asian. Soita sinne ja kysy.
Alkuperäinen kirjoittaja meikäläinen:Halusin vaan yksinkertaisen vastauksen yksinkertaiseen kysymykseen mutta kukaan ei sitä tässä ketjussa antanut. On itellä vähän pinna tiukalla kun inhottaa osastolle joutuminen ja mahd. irtisanoutumiset yms...Alkuperäinen kirjoittaja Fantaihana:En kai mä nyt kauheen ilkee ollu, olisit aloituksessa voinut selventää asian. Soita sinne ja kysy.