ONKO KÄTTÄRILLÄ...

• Viestiketjun aloittaja meikäläinen
  • Ensimmäinen viesti
Oltiin -06 alkukesästä pojan kanssa siellä viikon mut ei kyl tullu mieleenkään et olis pitäny asioita hoitaa oli ihan tarpeeksi muuta tekemistä. Kai niitä asioita voi hoitaa sit parí vuorokatutta myöhemmin kun pääse kotiin?

meikäläinen
Alkuperäinen kirjoittaja Fantaihana:
Oltiin -06 alkukesästä pojan kanssa siellä viikon mut ei kyl tullu mieleenkään et olis pitäny asioita hoitaa oli ihan tarpeeksi muuta tekemistä. Kai niitä asioita voi hoitaa sit parí vuorokatutta myöhemmin kun pääse kotiin?
Olenpa joutumassa osastolle hiukan pidemmäksi aikaa kuin pari päivää, mietin vaan että pitääkö tehdä jotain järjestelyjä esim.laskujen maksut vai pääsenkö itse hoitamaan niitä sieltä käsin.

meikäläinen
En kai mä nyt kauheen ilkee ollu, olisit aloituksessa voinut selventää asian. Soita sinne ja kysy.
Halusin vaan yksinkertaisen vastauksen yksinkertaiseen kysymykseen mutta kukaan ei sitä tässä ketjussa antanut. On itellä vähän pinna tiukalla kun inhottaa osastolle joutuminen ja mahd. irtisanoutumiset yms...

ei ollut
Alkuperäinen kirjoittaja meikäläinen:
En kai mä nyt kauheen ilkee ollu, olisit aloituksessa voinut selventää asian. Soita sinne ja kysy.
Halusin vaan yksinkertaisen vastauksen yksinkertaiseen kysymykseen mutta kukaan ei sitä tässä ketjussa antanut. On itellä vähän pinna tiukalla kun inhottaa osastolle joutuminen ja mahd. irtisanoutumiset yms...

Kyllä luulisi että tänä päivänä on sairaaloilla netti potilaskäytössä. Meidän sairaalassa ainakin on. Ei ole siis osastoilla omia koneita potilaille vaan kirjastossa on potilaskäyttöön kone josta voi varata ajan itselleen.
Olisiko heidän netti sivuillaan tietoa asiasta?

Yhteistyössä