Onko känniläisten puheet täyttä huuhaata,vai onko niissä jotain tottakin?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
tuli tuossa mieleen kun viime viikonloppuna juttelin aika vakavastikin miehen kanssa, joka oli aivan kaatokännissä. Kertoi miten on niin rakastunut, ei siis minuun, vaan uuteen naisystäväänsä ja ajattelee sitä koko ajan ja tuntuu kuin he olisivat tunteneet koko elämänsä. Näin ei ole kuulemma koskaan ennen tuntenut. Tosin noita sanoja se käytti minuunkin silloin kun suhteemme alkoi vuosia sitten. No kuitenkin mies sitten koko illan flirttaili minulle ja lopulta päätyi mun luokse yöksi. Itse voin sanoa, että en todellakaan sitä pyytänyt ja kärkkynyt luokseni, ihan omasta aloitteesta sen teki. Nimittäin lähdettiin jopa eri takseilla paikalta, minä omaan kotiini ja mies oli menossa omaansa, mutta soitti jo taksissa että saisiko tulla mun luokse.
Jotenkin tuli vaan mieleen, että miten totaalisesti rakastunut ihminen voi toimia noin. Joku voisi sanoa, että koska oli kännissä niin silloin voi tapahtua mitä vaan, mutta itselläni on aina tolkku pitänyt kännissä. Itse en tuolloin ollut kännissä vaan ihan vesiselvä.

Itse olen tullut siihen tulokseen, että mies ei taida itsekään tietää mitä haluaa.
 
vieras
Niissä on se totuus mitä ei selvinpäin kehtaisi, uskaltaisi tai pystyisi sanoa. Eli totuus syvältä sisältä.
Kun ei ole estoja, liuotinaine lamaannuttanut keskushermoston, niin voi sanoa mitä oikeesti ajattelee
 
vieras
niin tiesit, että miehellä on uusi naisystävä ja hän sanoo rakastavansa häntä. kun hän sitten kännissä tulee ovellesi niin pyydät sisään ja humphumps ja niin pois päin :S
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja TMirre:
mitä jos mies yritti tehdä sinua mustasukkaiseksi hehkuttamalla uutta suhdetta?
Tuota minä olen itsekin vähän miettinyt, kun sitä uutta pitää joka välissä hehkuttaa, mutta sitten toimitaan just toisin.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
niin tiesit, että miehellä on uusi naisystävä ja hän sanoo rakastavansa häntä. kun hän sitten kännissä tulee ovellesi niin pyydät sisään ja humphumps ja niin pois päin :S
Kyllä tiesin tästä uudesta, kun siitä mulle aina aika ajoin jaksaa muistuttaa. Mutta silti on valmis käymään myös mun luona aina välillä ja sitähän ei kuulemma tälle uudelle sitten saa kertoa, kun se ei halua että mies on muualla kuin kotonaan yötä.

Eipä se mies seuraavana päivänäkään tuntunut mitenkään katuvalta, oli kuin ei mitään ja oli valmis sekstaamaan kännin hälvettyäkin.

Itse olen sille sanonut, että minua ei haittaa vaikka välillä käykin täällä, miehen oma ongelmansa se on, ollako rehellinen tällä uudelle vai ei.
 
vieras
Uh, mä oon kyllä monesti valehdellut ihan hirveessä kaatokännissä, en edes itse muista mitä olin sanonut ja pelkäsin paljastavani yhden jutun mikä olisi ollut täysi katastrofi mutta siitäkin olin sitten ihan sujuvasti valehdellut kaikille ja kuulemma todella uskottavasti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja TMirre:
mitä jos mies yritti tehdä sinua mustasukkaiseksi hehkuttamalla uutta suhdetta?
Tuota minä olen itsekin vähän miettinyt, kun sitä uutta pitää joka välissä hehkuttaa, mutta sitten toimitaan just toisin.
itse olen huomannut, että usein hehkuttaminen voi olla merkki omasta epävarmuudesta uuden kumppanin suhteen. Pitää tavallaan itselleenkin yrittää todistella, että on tämä ihanaa, on se kumppani paras jne jne.

 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Bishkek Drama Theater:
Vaikea sanoa, riippuu paljon ihmisestä. Mies voi olla rakastunut naiseen X, tilittää hänestä mutta tietää että saa siltä naiselta pakit/on jo saanut pakit. Turvautuu lohtunaan siihen joka saatavilla.
Tässä kohtaa kuulemma kun miehen suhde tähän uuteen kuulemma on vakava, tosin minusta ei voida puhua vakavasta suhteesta, jos on valmis menemään toisen kanssa kuitenkin sänkyyn ja vielä senkin jälkeen kun pää on jo selvinnyt. Miehelle sanoinkin, että vaikka minä en asiasta suutani avaa tälle uudelle, niin uskon että asia selviää sille joskus kuitenkin, ennemmin tai myöhemmin.
 

Yhteistyössä