Onko Jyväskylän Intiimi hyvä hoitopaikka?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja leenamaria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

leenamaria

Vieras
Hei!

Olimme inssissä Jyväskylän intiimi klinikalla ja siis aloitimme koko hoito touhun siellä. Nyt kun eka inssi ei onnistunut, ajattelin kysyä, onko siellä hoitopaikassa muut kävijät tykänneet. Hoidon laatu on oletettavasti tosi hyvää jne. mutta minua hiukan ärsytti, kun hoitaja ja lääkäri eivät ehkä olleet niin mukavia tai innostavia tai kohteliaita kuin olisin toivonut. Voi olla että omans. rima asian suhteen on korkealla, mutta jotenkin tuntuu hassulta! Eilen soitin jatkohoidosta sinne ja tuli hiukan sellainen tunne, että jos täällä Jyväskylässä olisi toinen hoitopaikka vaihtaisin paikkaa... Kertokaa kokemuksista, jos jollain on...

Meillä hoitosysteemit jatkuu, tosin yksi kierto jää väliin töiden takia, mutta toivon mukaan jotain saatais aikaan vielä kesän aikana...

Kaikille positiivista ajattelua!!!! T:Leenamaria
T:

Heissan!
Me ollaan myös siellä "asiakkaina". Olen samaa mieltä siitä että henkilökunta voisi olla ystävällisempi. Mieleen tuli myös se että kaikki kysymykset pitäisi osata kysyä, eli mitään ei kyllä lääkäri kerro oma-alotteisesti jos et ite tajua kysyä! Just ja just se kerto clomi-seurannassa että näkyy yksi munasolu. Mitään ei sanonut minkä kokoinen se on, enkä tietenkään tajunnu kysyä.. :ashamed:

Ei vielä olla oltu yhdessäkään hoidossa, mutta kohta sekin on ajankohtainen.

Eli kyllä mielelläni minäkin vaihtaisin paikkaa, jos vaan tietäis paremman.

Hei Susku!

OLi mukava, että vastasit, sillä tuli itselle jo sellainen olo, että kuvittelenko vaan... Niin ja minulle kävi ihan samanlailla ultrassa eli lääkäri ei kertonut yhtään mitään ilman kysymyksiä!!!! Sitten kun menin itse tapahtumaan, lääkäri oi ihan ok, mutta silloinkin kyselin itse koko ajan - olin siinä vaiheessa jo tajunnut asian eli että siltä pitää tivata kaikki mahdollinen. Sain silloin kuulla myös, että sieltä onkin irtoamassa toinen munasolu ja toinen on jo irronnut ( ensin ei kertonut kuin yhdestä...) No ei mahda mitään, pitää vaan kysellä... OnneA teille yritykseen ja kirjoittele!!!1
T:leenamaria

Heippa !

Me ollaan oltu siellä asiakkaana jo useampi vuosi IVF-hoidoissa. Me ollaan saatu mielestämme todellakin ihanaa palvelua. He ovat kertoneet missä mennään, miten edetään ja kannustaneet meitä monienkin pettymysten jälkeen jaksamaan uusiin hoitoihin ja tulevaan.
Eikä turhaan nyt meillä on ilopilleri poika ikää reilu vuosi ja masuasukki rv 13+2. Molemmat siis IVF-hoitojen tuloksena. Kiitokset heille, että ovat auttaneet meitä, muuten olisimme luultavasti ilman lapsia.

:heart: :heart: :heart:

Jaksamista teille hoitojen keskellä. Kokemuksesta tiedän, että ne ovat henkisesti raskaita. Toivon, että teille molemmille se pieni nyytti syliinne annettaisiin. :hug:

hei kuu-ukko!

TOsi mukava kuulla, että hoidot ovat onnistuneet jne. Ja erityisesti hyvä, että kuulin paikasta positiivista palautetta! Nyt vain avoimin mielin jatkamaan siellä.... ja uskon, että saamme pienen nyytin jossain vaiheessa itsellemme... T:Leenamaria

hei, mekin olemme ivf-hoitoja saaneet intiimissä ja olemme olleet oikein tyytyväisiä talon palveluun! meitä kannustettiin jaksamaan hoitorumbassa, asioista kerrottiin kattavasti ja myös henkinen puoli huomioitiin...
...eli olemme myös olleet hyvin tyytyväisiä!
:attn: ja meillä myöskin jälkikasvua! ;)
jaksua ja sietämistä kaikille, kai niilläkin täteillä joskus huonnot päivänsä!
:)

Hei,

Mekin olemme olleet asiakkaina Intiimissä ja olemme oikein tyytyväisiä tulokseen ja hoitoihin.. meillä on nyt reilun vuoden ikäinen poika.

Mielestäni lääkärillä on todella vaativa tehtävä ja hän kyllä hoitaa sen mallikkaasti. Hänen täytyy asettaa sanansa hyvin tarkkaan, jotta kertoo tilanteesta realistisesti, mutta niin, että asiakas jaksaa taas eteenpäin. Meilläkin takana ainakin 5 IVF hoitoa..

Voimia teille hoitoihin, "palkinto" korvaa kaikki vaivat ja epätoivon hetket!

Yhteistyössä