onko jotain vikaa jossain JOS:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja OrjasiOon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

OrjasiOon

Vieras
-exä käy panemassa minua (kumpikin sinkkuja)
-soitan exälle n. 10-20krt päivässä
-jos ei vastaa puheluun, soitan niin kauan kunnes vastaa
-tuntuu etten voi elää ilman häntä
-olemme eronneet yli vuosi sitten
-meillä on lapsia

:( tiedän, mutta tuntuu että itsetuntokin on niin heikko ja on kova halu kuulua jonnekkin ja jollekkin...
exä aina välillä haukkuu minua mm.
läski
huora
läski pi*lu
hullu
mielenvikainen
yms....ja nämä vasta "lieviä"
siedän häneltä todella huonoa käytöstä, ja annan anteeksi helposti vaikken unohda...sisällä paha olla....:( hän syylllistää minua kaikesta ja minä otan syyt niskoilleni aina..hän ei kuuntele minun mielipiteitäni ja silti soittelen hänelle monesti päivässä ja annan hänen käyttää minua hyväkseen (vaikkei hän omasta mielestään hyväksi käytä)
ja tämä ei ole provo...siksi kirjoitinkin, koska haluan tietää jos jollain vastaavaa ja mitä se on ollut ja miten pääsit eroon...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
sepä se...kun en tiedä mitä tekisin...hän saa aina puhuttua minut ympäri...:( mä en itse itseäni kohta kestä!!!

Ota aikalisä. Kato miltä tuntuu (todennäköisesti vapauttavalta), ehkä sitten on helpompi sanoa lopullisesti heihei.

Tosi surullista kuinka pohjalla olet :( aivan täysin toisen hyväksikäytettävänä..eikö sinulla ole minkäänmoista tukijoukkoa?? Ei tollaista elämää kestä oikeasti kukaan... et ole päässyt tekemään erotyötä kunnolla, kun exäsi antaa sinun roikkua itsessään..

Alkuperäinen kirjoittaja OrjasiOon:
-exä käy panemassa minua (kumpikin sinkkuja)
-soitan exälle n. 10-20krt päivässä
-jos ei vastaa puheluun, soitan niin kauan kunnes vastaa
-tuntuu etten voi elää ilman häntä
-olemme eronneet yli vuosi sitten
-meillä on lapsia

:( tiedän, mutta tuntuu että itsetuntokin on niin heikko ja on kova halu kuulua jonnekkin ja jollekkin...
exä aina välillä haukkuu minua mm.
läski
huora
läski pi*lu
hullu
mielenvikainen
yms....ja nämä vasta "lieviä"
siedän häneltä todella huonoa käytöstä, ja annan anteeksi helposti vaikken unohda...sisällä paha olla....:( hän syylllistää minua kaikesta ja minä otan syyt niskoilleni aina..hän ei kuuntele minun mielipiteitäni ja silti soittelen hänelle monesti päivässä ja annan hänen käyttää minua hyväkseen (vaikkei hän omasta mielestään hyväksi käytä)
ja tämä ei ole provo...siksi kirjoitinkin, koska haluan tietää jos jollain vastaavaa ja mitä se on ollut ja miten pääsit eroon...

Ei tossa mitään vikaa ole, jos olet niin pölö että täällä pitää kysellä.

ette usko kuinka monesti olen yrittänyt...mutta aina hän tulee ja puhuu minut ympäri. luulen että osa syy on huono itse tunto. ei ole tukijoukkoja...kukaan muu ei tiedä todellista tilannetta. exä naureskelee kuulema kavereittensa kanssa kun minä soittelen monesti hänelle...:(
mikä on läheisriippuvuus? mistä johtuu? pääseekö siitä eroon?

olen hakemassa apua eron läpikäymiselle...jonkin asteista masennusta myös minulla on. olen niin yksinäinenkin. ehkä joo, pohjalla, mutta koittakaa ymmärtää vaikka se vaikeaa olisikin..

ex aina välillä sanoo, että nyt tää touhu loppuu eli panemiset, sitten syyttää minua kaikista asioista mm. erostamme. menee vähän aikaa ja tulee kehumaan ja hellimään minua + on ystävällinen, sitten pannaan ja taas kun kysyn syytä miksi hän tekee minulle niin, hän sanoo ettei edes itse tiedä...:(

no hae joko sitä apua tai sit loppuu se varmaan ees sit ku exäs löytää uuden,jonku jonka kans haluu olla oikeesti eikä käyttää hyväkseen.semmonen ihminen joka sua tahallisesti satuttaa,ei sinun kanssa halua oikeasti olla eikä susta välitä,joten mieti ihmeessä ootko ansainnu sen vai kenties ehkä jotain parempaa...
exäs tekee noin ihan vaan siitä yksinkertasesta syystä että se voi,kun sinä annat sen tehdä.

Kannattaisi jostain hankkia keskustelua-apua jos ei kerran ystäviä itsellä ole...ei ollut tarkoitus tuomita mitenkään, voin vaan kuvitella kuinka paha olo sinulla on :(

Hän ei tule tollaista lopettamaan ennen kuin löytää uuden naisen...ellei häntäkin petä sinun kanssasi sitten, sinun on itsesi tehtävä asialle jotain...jos sinulla on omia ystäviä yritä avautua heille ja pyytää apua, jospa voisit soittaa jollekin muulle aluksi ainakun mielesi tekee soittaa exälle.

Yritä vältellä exäsi seuraa, et voi keskustella hänen kanssaa mistään muusta kuin lapsistanne niin kauan ennen kuin olet itse ehyt jälleen ja pystyt pitämäänm puolesi.

olen koittanut pitää puolia, mutta aina minut tyrmätään koska kaikki mielipiteeni ovat vääriä ja olen mielenvikainen. luin tuosta läheisriippuvuudesta...mutta mieleeni tuli että onko ex sitten narsistinen? voin myöntää että nuo läheisriippuvuuden "oireet" on, mutta voiko siitä parantua ja tulla tervejärkiseksi?

esimerkiksi en ole kehdannut koskaan olla muiden ihmisen nähtävillä ilman meikkiä, koska pelkään että he hylkäävät minut tai ajattelevat minun olevan ruma, etenkään ex ei ole koskaan nähnyt minua meikittä vaan suhteemme aikanakin nukuin ripsivärit silmissä koska ajattelin ettei hän rakastaisi minua muuten:(

Et sinä vältämättä ole edes läheisriippuvainen, vaan miehesi NARSISTISUUS saa sinut näyttämään siltä.
Mies on NARSISTI ja on saanut sinut inhoamaan itseäsi ja nyt jatkaa sitä etäsuhteena.
Itsellä ollut sama tilanne joskus mutta koska tiesin mihin ero johtaa, niin pysyin kiven kovana ja en antanut sen lurituksille/lähentelyille mitään arvoa. Yritti ja yritti takasin vällyjen väliin mutta ON/OFF suhde ei ole ratkaisu.

mietin että jos tiputan nämä 10 ylimääräistä kiloa niin kohottaisiko se itsetuntoa + se keskustelu apu...sitten kun oisin varmempi itsestäni, voisin ehkä uskoa että joku muukin mua rakastaa..ja ihan oikeasti

ehkä ex on saanut sinut näyttämään ja tuntemaan itsesi "sairaaksi" koska on narsisti. koita tehdä jotain mikä auttaa sinua, äläkä ajattele sitä mikä auttaa ex:ää.

voimia!

Yhteistyössä