Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri;22859137:No ei enää taida olla semoista mitä ei kehtaisi ostaa.
Nuorena tyttönä ajatuskin tampoonien ostamisesta tuntui hurjalta, varsinkin kun luulin tamponin koon merkitsevän toosan kokoaeikä imutehoa.
Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri;22859137:No ei enää taida olla semoista mitä ei kehtaisi ostaa.
Nuorena tyttönä ajatuskin tampoonien ostamisesta tuntui hurjalta, varsinkin kun luulin tamponin koon merkitsevän toosan kokoaeikä imutehoa.
Mä en kyllä keksi mitään, mitä en kehtaisi ostaa. Siksi mun tutut laittaa mut ostamaan tavaroita joita itse ei kehtaa. Paras oli, kun olin itse viimesilläni raskaana, ja menin apteekista ostamaan raskaustestiä kaverille, sain aika pitkiä katseita, mutta kukaan ei kuitenkaan kysynyt mitään. Lasten kanssa ollessa kaupassa ei tosin voi ostaa esim. kortsuja, koska ne alkaa kyselemään mitä nää on, enkä mä halua kaupan kassalla alkaa valistaa, että ne on siksi ettei teille tule enää sisaruksia
.
Kerran olin yhden kaveritytön kanssa kaupassa, vähän semmosessa kantajan ominaisuudessa. Se oli napannut kärryihin myös kortonkeja. No, kassalle kun päästiin niin menin sinne loppupäähän lastaamaan tavaraa kasseihin. Kortsujen osuessa käsille nostin ne ylös ja kuikuilin kassan edessä odottavalle kaverille: "Kulta! Kulta! Minähän sanoin, että pitää ostaa sitä isompaa kokoa!"Alkuperäinen kirjoittaja puna poskilla vieläkin;22859843:Koskaan ei ole niin paljon hävettänyt, kun mun mies latas kassahihnalle kondomipaketin ihan pokkana, vaikka meillä oli 2 teinityttöämme mukana kaupassa.
Alkuperäinen kirjoittaja puna poskilla vieläkin;22860134:MIllaisia kokemuksia sitten pitää omata, jotta häpeeminen häviää???
Alkuperäinen kirjoittaja puna poskilla vieläkin;22860234:Nniin, kun ne on NIIN NORMAALIasioita. On on, enhän sitä kiellä ,mutta kyllä silti hävettää että ukon pitää ostaa kortsuja just sillä kauppareissulla kun teinit on mukana.