Onko jostain luokkakaveristasi tullut julkkis?

• Viestiketjun aloittaja "Anniina"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Olin ala-asteen ajan (ja ennen sitä eskarissa+kerhossa) samalla luokalla silloisen lapsijulkkiksen kanssa. Esiintyi ainakin muutamassa mainoksessa ja esitti päähenkilöä yhdessä tv-sarjassa.

"vieras"
[QUOTE="Anniina";25824408]kenestä?
Itse olen ollut yläasteella yhtä aikaa sen Mr Mallorcan kanssa, mutta ei oltu samalla luokalla.[/QUOTE]

Ei kauppaankaan voi mennä että kaupan eukko tuntis! :). No vaikka pohjalla käynyt ja sillä mainetta niittänyt niin joku osaa nousta sieltä pohjalta! Ainakin omaan elemään! se mitä muut sanoo ei kiinnosta siinäpä juoruatte!

ap..
[QUOTE="Minä";25824497]Dome Karukoski, terkut Espooseen, tarkemmin P-Espooseen :)

Ja siis mr Mallorca, wtf? Kuka?[/QUOTE]

Jussi Vatanen. Oli viime vuonna Putouksessa Mr Mallorca. Näytteli myös napapiirin sankarit - elokuvassa.

"Mä"
Juu, yks on kuuluisa malli ja sit jossain vaiheessa oli hetken yks nykyinen tunnettu huippu fitnes tyyppi. Ai niin yks näyttelijä oli myöhemmin. Nimiä en viitti eritellä, sillä mut pian tunnistais... koska olen itekin ihan vähän julkkis :D

Yksi luokkakaveri on kunnostautunut ammattiurheilijana, on kuulemma Suomen lupaavimpia lajissaan.. Toinen myös tietyssä urheilulajissa tunnettu. Yksi taiteilijakin löytyy luokkakavereista.

Rinnakkaisluokilta on jos jonkinlaista turhaa ja fiksuakin julkkista tullut. Ja muusta kaveripiiristä myös löytyy paljon (lähes) kaikille tuttuja henkilöitä.

Yhteistyössä