Onko jos vastaat rehellisesti, oma miehesi sun mielestä maailman parhaimman näköinen mies?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei ole, eikä tartte olla. Rakas on silti. <3 Robert Pattinson on mun valinta muuten miesrintamalla, oma mieskin tietää tämän (ja ei ole yhtään hänen näköinen, tyylinen tai kokoinen).

On aika lailla kyllä. Ei ehkä muiden mielestä, mutta on just sellainen ulkoinen olemus ja kasvot, että miellyttää mun silmää älyttömästi. Ja paranee vaan vuosien kuluessa. Miehen mielestä mulla on outo miesmaku. :xmas: Ei siis pidä itseään niin komeana kuin minä. Mikä on kai ihan hyvä, ei nouse pissi hattuun. :D

Muita mun polvet veteläksi saavia miehiä on esim. Matt Damon, Gary Barlow, Ryan Seacrest. :p

Ai niin, ollaan oltu yhdessä 18 vuotta.

Ei ollut tyyliseni yhtään, mutta maailman valloittavin hymy ja luonne. En osaa sanoa kuka on sellainen jota pitäisi maailman parhaimman näköinen.. Hmm.. Johnny Depp, from hell - elokuvassa mayhaps.

Kyllä on. On muitakin todella komeita miehiä, mutta en ole vielä yhteenkään omaani komeampaan törmännyt. Mieheni on kyllä komea :).
Mulle on kumppanin ulkonäkö ylipäätään tärkeä asia. Ei tärkein, mutta oleellinen.

No, enhän mäkään omaa miestäni noihin vaihtaisi, vaikka pidänkin niitä paremmannäköisinä. Ihan nyt senkin takia, että ulkonäkö ei tosiaan merkkaa kaikkea ja vaikka merkkaisikin, niin mikään Brad Pitt ei mua tosiaankaan katsoisikaan kahdesti. Epäilen, ettei edes yhdesti :D
Täähän on ihan höpöä, mutta ihan hauiskaa. Enkä mäkään suutu siitä, että mieheni mielestä maailman kaunein nainen on Michelle Pfeiffer ja mä en näytä kyllä pätkääkään siltä :D

Juuri noin.
Minä ehkä määrittelisin hauskimman näköiseksi vaikka Bruce Willisin nyt vanhempana (nuorena oli vähemmän puoleensavetävä) ja oma mies ihan eri näköinen.

Oman miehen makuun olisi kai joku 20 v pitkätukkainen blondi - sellainen, joiden kanssa seurusteli ennen minua.

Tosin ainoa virtuaali-ihminen josta viime aikoina sanonut, jotta "hot" on keittis.

:D

Ei ole, mun mies ei ole mitenkään erityisen hyvännäköinen. Semmonen aika tavallinen tallustelija, älyttömän sympaattinen sellainen kyllä.

Mulle ei ole niin tärkeää se miehen ulkonäkö. Luonteella ja yhteensopivuudella on ollut tässä valinnassa mulle suurin merkitys. ;)

Olen varmaan ainoa joka vastaa ON!!

Ja voin kertoa että on "yleisesti komea", hitsi kun kuvan saisi laittaa :D

Ei ole ainoa.

Minä en ole vielä törmännyt omaa miestäni komeampaan mieheen. Ystäväni ovat myös aina kehuneet mieheni ulkonäköä. Samoin äitini ystävättäret ovat kehuneet äidilleni komistustani.

24 vuotta sitten alettiin seurustelemaan. Mies on yhtä yhtä hyvännäköinen kuin nuorena, ellei jopa vieläkin paremman näköinen. Onneksi mies ei ole itse tietoinen hyvästä ulkonäöstään, eikä hän ole muutenkaan häntäheikki-tyyppiä. Tiedän kyllä, että naiset piirittävät häntä ravintoloissa, mutta onnekseni miestä ei ole nuoruuden jälkeen enää ravintolabiletykset kiinnostaneet.

Mä ihastuin ukkooni ensisilmäykseltä ja oltiin kyllä molemmat niin tuhannen tuubassa, että luonteeseen ihastumisesta ei voinu puhua edes seuraavana päivänä, eli ulkonäköön notkahdin kyllä. Olin sillon ihan varma, että tuo mies on suunnilleen joka toisen naisen märkä uni, mut sittemmin mulle on selvinnyt, että mulla on aika marginaalinen miesmaku. Eikä se ole mihinkään muuttunu, eli kyllä tuo edelleen, 8 vuoden ja kahden lapsen jälkeen, on minusta ulkonäöllisesti täydellinen, enkä osaa omaan silmääni parempaakaan nimetä.

• Tykkää
Reactions: 2good2be4gotten
Ei, en ole koskaan ajatellut niin. En haluaisi elää ihmisen kanssa, joka olisi maailman kaunein/komein.
Meillä kyllä toteutuu se komea mies, jolla on mitättömän näköinen vaimo.
Mutta mikään universuimin upein uros hän ei sentään ole. Sellaista ei tosin vielä ole eteeni osunut, ei irl, eikä elokuvissa, kuvissa, netissä, telkkarissa jne.

[QUOTE="hmmm";27663938]miten se määritellään, maailman parhaimman näköinen?
Sama ku kysyisi Mikä on maailman parasta ruokaa[/QUOTE]

Ei kai sitä tiedäkään, mutta niistä ruoista tietää mitä on syönyt ja niistä miehistä tietää mitä on nähnyt :) Ei tätä pidä ottaa niin tosissaan.
Mä osaan aika hyvin sanoa mista tykkään, ruoistakin. Mä tykkään kaikesta missä on juustoa varsinkin homejuustoa, valkosipulia, paprikaa, sipulia, parsaa, hapanimelästä tykkään, äyriäisistä ja kalaruoista. Nämä on ihan ehdottomat.

Omasta mielestäni hän on maailman parhaimman näköinen, yleisten standardien mukaan hän on "erikoisen" näköinen :) Ei mikään mallipoika. Olemme olleet yhdessä vajaa 5 vuotta.

On.
Niin kuin mies itse sanoo niin "kyllä näin komeeta miestä katsoisi vaikka viikon syömättä!"
Mies ei ole mikään babyface mutta niin hyvännäköinen ja siitä ärsyttävä että hälle sopii lähes mikä hiustyyli ja ihan sama mitkä vaatteet laittaa päälle, puvusta työvaatteisiin, niin kaikki sopii. Enkä ole yksin mielipiteeni kanssa, miehen sukulaiset "kiusaavat" miestä hänen ulkonäöstään, entiset tyttöystävät kehuvat sitä ja äitini on ihan vävypoikansa pauloissa.

Mutta jos näihin muihin miehiin mennään, niin kyllä mä Johnny Deppiäkin katselisin viikon syömättä, kevyesti.

Ehkä ei mut hänessä on silti sitä jotain, joka on tärkeempää miulle kuin pelkkä ulkonäkö.
Vaikka välillä jokin hänessä ärsyttääkin ihan hillittömästi. Yhessä pian 11v. josta naimisissa 8v.

[QUOTE="vieras";27663347]Jos on, niin kauanko olette olleet yhdessä?

Jos ei, niin kuka on?

Heheh, ei mun mielestä. Mun mielestä edelleen paras on Viggo Mortensen Aragornina , ja tykkään myös Brad Pitt´sta. On jotain muitakin.[/QUOTE]

Ei ole maailman parhaimman näköinen mies mutta on se silti hyvännäköinen ja poikamainen (ikääntynyt armeliaasti). Tottahan toki maailmassa on paremmankin näköisiä miehiä, yhtä parasta en osaa nimetä . Yhdessä on oltu 15 v.

Yhteistyössä