J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja meillä jonathan:on reilu, vastaa jonkun reimatecin mallia kokoa 92..
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:Alkuperäinen kirjoittaja meillä jonathan:on reilu, vastaa jonkun reimatecin mallia kokoa 92..
ja minkä kokinen se teidän haalari on merkinnän mukaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Myyjä:Tähti-jonathanin koot vastaavat hyvin lapsen pituutta, niinkuin vaatekoon pitäisikin.
Classic-jonathan on hieman pienempää, melkein yhden koon heitto pienempään.
Alkuperäinen kirjoittaja sh-äiti:Alkuperäinen kirjoittaja Myyjä:Tähti-jonathanin koot vastaavat hyvin lapsen pituutta, niinkuin vaatekoon pitäisikin.
Nyt oli noissa Jonathanin haalareissa monenkin hintaista pukua? Eli hintako riippuu aina sen puvun"kpsteudensietokyvysta"? Kyselen tässä jo etukäteen kun olen viikon päästä menossa jonathan-esittelyyn ja aikeissa ostaa parit toppapuvut talveksi.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja sh-äiti:Alkuperäinen kirjoittaja Myyjä:Tähti-jonathanin koot vastaavat hyvin lapsen pituutta, niinkuin vaatekoon pitäisikin.
Nyt oli noissa Jonathanin haalareissa monenkin hintaista pukua? Eli hintako riippuu aina sen puvun"kpsteudensietokyvysta"? Kyselen tässä jo etukäteen kun olen viikon päästä menossa jonathan-esittelyyn ja aikeissa ostaa parit toppapuvut talveksi.
Tähti-Jonathanit kestää vettä (siis ihan vesilätäkköä), Classicit ei.
Alkuperäinen kirjoittaja f:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja sh-äiti:Alkuperäinen kirjoittaja Myyjä:Tähti-jonathanin koot vastaavat hyvin lapsen pituutta, niinkuin vaatekoon pitäisikin.
jouduttiin vaihtamaan tähti-jonathanin housut isompaan, ne eivät siis olleet reilua mitoitusta . classicit taasen kuulemma ovat!
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja sh-äiti:Alkuperäinen kirjoittaja Myyjä:Tähti-jonathanin koot vastaavat hyvin lapsen pituutta, niinkuin vaatekoon pitäisikin.