K
kysymys
Vieras
Kävin eilen vyöhyketerapeutilla ja se sano, että mulla on vähän löysä mahanportti. Mietin tässä, että onkohan mulla refluksitautia. Välillä ruoan jälkeen röyhtäyttää ja melko helposti maistuu suussa "paha".. Mutta mielestäni mulla ei närästä juuri ikinä.