Onko jollakin kokemusta näin oudosta vaivasta? *sis. kuvauksen joka on liian pitkä otsikkoon*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Sirkkeli:
Ja mäkin olen aina päästä varpaisiin tosi kumissa, joten on sitten kaikennäköistä tuntohäikkää.

Tuosta kommentista tuli mieleen Savannan elmukelmu laihdutusjuttu, kun se kääri itsensä kelmuun :D

Alkuperäinen kirjoittaja Doktor:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja ohis:
Alkuperäinen kirjoittaja tarkista asia:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkava tulppa? Joku verenkiertohäiriö?

Mäkin ehdotan lääkärissä käyntiä tai soittoa johonkin ainakin. Se menee sitten keuhkoihin, jos on veritulppa tulossa. :/

Mistä sinä tiedät mihin se menee?

Syvä laskimotukos voi oireilla koko alaraajan tai pohkeen turvotuksena, leposärkynä tai kävelykipuna pohkeessa. Toisaalta etenkin vuodepotilaan tukos voi olla täysin oireeton ja johtaa keuhkoveritulpan syntyyn.

okei, eli alle parikymppisen on mahdollisesti mentävä lekuriin, koska googletteli näitä oireita.

Mulle on aivan se ja sama meneekö joku lääkäriin vai ei.

Meni tai ei, mitä sä täällä esittelet omia diagnoosejas?

No kyllähän nyt saa esittää vaikka mitä diagnooseja :). Hyvähän se vaan on että varoitellaan myös vakavammasta. Mä tosin luin tuosta kuvauksesta että on kipua ja pohkeessa. Mulla ei ole kipuja ja tuo kuumotus on säären etuosassa. Mutta silti ihan hyvä miettiä myös mahdollisia vakavempiakin teorioita.

Yhteistyössä