Onko jollain tietoa Lasten kesäleiriyhdistyksestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja leirikesä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

leirikesä

Vieras
Ilmotin lapseni leirille keväällä, toukokuussa sain mailin, että lapsi on hyväksytty leirille ja postia lähetetään 3 viikon sisällä. No ei ole tullut postia (lasku ynnä muuta infoa), kukaan ei vastaa maileihin eikä ainoaan puhelinnumeroonkaan vastata. Siellä on vastaaja täynnä, joten ilmeisesti joku muukin on tavoitellut. Leirinumero on erikseen, mutta se on ymmärtääkseni leirien aikaista asiointia varten. Lopullinen ilmottautuminen leirille tapahtuu maksamalla eräpäivään mennessä se lasku, jota ei siis ole vielä saatu.

Heräsi jotenkin epäilyttävä olo koko touhusta. Minkälainen mahtaa olla pulju ylipäätään? Nettisivujen perusteella en vetänyt muuta johtopäätöstä, kuin että nettisivut näyttävät olevan jostain 90-luvulta tyyliltään. Kuitenkin ihan luottavaisin mielin olin lastani sinne lähettämässä.

Leiri alkaisi ensi viikolla ja lapsi odottaa sitä kovasti. Ärsyttää.

Mun lapsi on menossa leirikesän leirille huomenna, Kiljavalle. Kyllä meille tuli laskut ja iso infonippu jo toukokuussa, laskun eräpäiväkin oli muistaakseni 21.5.
Infonipussa oli myös terveyskysely, joka piti palauttaa toimistoon toukokuussa tai leiriosoitteseen kesäkuussa. Muistaakseni oli, että alkaen kesäkuusta heitä tavoittaa noista leirin puhelinnumeroista.

Mun lapsi on menossa leirikesän leirille huomenna, Kiljavalle. Kyllä meille tuli laskut ja iso infonippu jo toukokuussa, laskun eräpäiväkin oli muistaakseni 21.5.
Infonipussa oli myös terveyskysely, joka piti palauttaa toimistoon toukokuussa tai leiriosoitteseen kesäkuussa. Muistaakseni oli, että alkaen kesäkuusta heitä tavoittaa noista leirin puhelinnumeroista.

Tämä taisikin olla eri leiri.... Leirikesän :D

[QUOTE="vieras";28650279]Meille tuli ainakin kaksi sähköpostiviestiä, toisessa oli lasku ja toisessa leirille hyväksyminen.[/QUOTE]

Ok. Tosiaan, sana "leiriposti" voi tarkoittaa tietenkin sähköpostiakin. No minä soitin sinne leirikeskukseen, siellä sentään vastattiin puhelimeen. Kuulemma ollut ongelmia postituksien kanssa. Ei tässä nykyisessä nopeassa informaatioyhteiskunnassa meinaa kestää ollenkaan sitä, että asioista ei tiedoteta ja ihmisiä ei saa kiinni. Pari viikkoa on siitäkin kun lähetin mailia, että onko sitä postia tulossa vai ei. Tai ilmottaisivat edes nettisivuilla, että on jotain ongelmia.

No, tää on taas näitä palsta-avautumisia.

Toivottavasti leirillä asiat hoidetaan hieman paremmin.

itse en kyllä maksaisi tuommoisesta leiristä saati uskaltaisi lähettää lastani sinne. Miten turvallisuudesta huolehditaan? Onko siinäkin unohtunut asioita tms.? Entäs ruoat. Juuu - ei, etsisin jotain muuta tekemistä.

[QUOTE="vieras";28650384]itse en kyllä maksaisi tuommoisesta leiristä saati uskaltaisi lähettää lastani sinne. Miten turvallisuudesta huolehditaan? Onko siinäkin unohtunut asioita tms.? Entäs ruoat. Juuu - ei, etsisin jotain muuta tekemistä.[/QUOTE]

Kannattaa sitten ainakin vältää junalla kulkemista ja kaikkia pankkeja, heilläkin näyttää olevat jos jonkinlaisia ongelmia palveluiten tuottamisessa.. Ja älä myöskään asioi Kelan kanssa, sieltäkään ei aina postit tulee perille....

Kuumimmat

Yhteistyössä